„Tai, kad iki šiol turime estų ir latvių vizijas dėl jų terminalų, dar kartą patvirtina, kad ankstesnių vyriausybių pastangos įgyvendinti projektą Lietuvos pastangomis buvo pakankamai teisingas. Priešingu atveju šis grožio konkursas būtų tęsęsis iki šiol, tik turėtume kur kas didesnes dujų kainas ir monopolininką mūsų rinkoje“, – dienraščiui sakė energetikos ministras Žygimantas Vaičiūnas.
Vis dėlto kol Latvijoje ir Estijoje terminalų idėjos yra matomos, laukti šių šalių pripažinimo, kad Klaipėdos SGD terminalas turėtų būti regioninis, yra „ambicinga“, tikina ministras, anot kurio, kalbant apie (SGD terminalo kaštų) socializavimo variantus ir pasirinkimą, ambicingesnis tikslas būtų europinė subsidija – tik ji galima naujiems projektams, o įgyvendintus projektus gana sudėtinga finansuoti.