„EPSO-G“ grupės komunikacijai vadovaus E.Dapkienė

Energijos perdavimo ir mainų įmonių grupės „EPSO-G“ komunikacijos vadovės pareigas gegužės 9 dieną pradėjo eiti Ernesta Dapkienė. Ilgametę patirtį korporatyvinės komunikacijos ir rinkodaros srityse turinti naujoji vadovė bus atsakinga už įmonių grupės išorinę ir vidinę komunikaciją, rašoma „EPSO-G“ pranešime spaudai.
Ernesta Dapkiene
Ernesta Dapkiene / „EPSO-G“ nuotr.

Pastaruosius penkerius metus E.Dapkienė vadovavo „Maxima LT“ komunikacijos ir įvaizdžio departamentui, 2018-2020 metais buvo šios įmonės valdybos narė. Kiek anksčiau ji daugiau nei penkerius metus ėjo bendrovės „Lietuvos energija“ komunikacijos departamento direktorės pareigas, vadovavo įmonės paramos fondui.

Prieš ateidama į energetikos sektorių, E.Dapkienė dirbo privačiose įmonėse – vadovavo koncerno SBA ir bendrovės „Lietuvos draudimas“ komunikacijai.

„EPSO-G“ vadovo Mindaugo Keizerio teigimu, patyrusi savo srities profesionalė, turinti vertingos patirties ir privačiame versle, ir valstybės valdomame energetikos sektoriuje, sustiprins įmonės bei visos grupės komunikaciją, ypač – visuomenei pristatant strateginius projektus, kurie prisideda prie Lietuvos energetinės nepriklausomybės.

Naujoji komunikacijos vadovė Vilniaus universiteto Tarptautinių santykių ir politikos mokslų institute yra baigusi politikos mokslus, o „Baltic Institute of Corporate Governance“ – profesionalių tarybos ir valdybos narių rengimo programą.

„EPSO-G“ įmonių grupę sudaro valdymo įmonė „EPSO-G“, bendrovės „Amber Grid“, „Baltpool“, „Energy cells“, „Litgrid“, „Tetas“ bei netiesiogiai kontroliuojama „GET Baltic“. „EPSO-G“ vienintelio akcininko teises ir pareigas įgyvendina Lietuvos Respublikos energetikos ministerija.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis