ES atliks išsamų tyrimą dėl „Fiat Chrysler“ ir PSA susijungimo poveikio konkurencijai

Europos Komisija išsamiai ištirs automobilių gamintojų „Fiat Chrysler“ (FCA) ir „Peugeot Citroen“ (PSA) planuojamą milžinišką susijungimo sandorį, kuris, kaip baiminamasi, gali slopinti konkurenciją.
„Fiat“
„Fiat“ / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

Apie susijungimą buvo paskelbta spalio pabaigoje. Iš pradžių buvo planuota jį užbaigti vėliausiai 2021 metų pradžioje, o jį įgyvendinus būtų sukurta ketvirta pagal dydį pasaulyje automobilių gamybos bendrovė.

Susijungusioji bendrovė suvienytų tokias automobilių markes kaip „Peugeot“, „Citroen“, „Fiat“, „Chrysler“, „Jeep“, „Alfa Romeo“ ir „Maserati“.

Tačiau Komisijai kelia nerimą galimas susijungimo poveikis itin pelningai Europos furgonų, kuriuos techniškai paprasta gaminti, bet kurie parduodami už gerą kainą, rinkai.

„Fiat Chrysler“ ir „Peugeot“, turinčios didelį markių ir modelių portfelį, užima stiprias pozicijas komercinių furgonų rinkoje daugelyje Europos šalių“, – pareiškė už konkurenciją atsakinga Komisijos narė Margrethe Vestager.

Komisija „užtikrins tolesnę tinkamą konkurencinę aplinką visiems asmenims ir įmonėms, kurios savo veikloje kliaujasi komerciniais furgonais“, pridūrė ji.

Pradinis tyrimas parodė, jog bendrovės tiesiogiai konkuruoja furgonų pardavimo rinkoje maždaug pusėje ES valstybių narių, pažymima Komisijos paskelbtame pranešime.

Išsamus tyrimas tęsis mažiausiai 90 dienų.

Žinia apie tyrimą nebuvo netikėta, nes bendrovės atsisakė planų pasiūlyti nuolaidų, kurios būtų padėjusios greičiau gauti Komisijos leidimą planuojamam sandoriui.

Tai, kad pradedamas išsamus tyrimas, neturi įtakos galutiniam sprendimui, kurį dėl šio sandorio galiausiai priims Komisija.

Tuo tarpu bendrovės paskelbė bendrą pranešimą, kuriame patvirtino neatsisakančios tikslo užbaigti susijungimą iki 2021 metų pirmojo ketvirčio pabaigos.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis