Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

ES išplėtė tyrimo dėl „Facebook“ planuojamo „Kustomer“ įsigijimo apimtį

ES pirmadienį išplėtė savo tyrimo dėl „Facebook“ planuojamo „Kustomer“ įsigijimo apimtį nerimaudama, kad socialinių tinklų milžinė gali apriboti galimybę konkuruojantiems startuoliams JAV naudotis „WhatsApp“ ir „Instagram“ platformomis.
„Facebook“
„Facebook“ / 123RF.com nuotr.

Gegužę pradėtas preliminarus tyrimas iš pradžių buvo skirtas išsiaiškinti, ar „Facebook“ galėtų piktnaudžiauti „Kustomer“ vartotojų duomenimis, įgydama nesąžiningą pranašumą asmeniniams poreikiams pritaikytos reklamos srityje.

Visgi Europos Komisija pareiškime teigė, kad buvo aptikta dar viena susirūpinimą kelianti sritis: „Facebook“ gali įgyti galimybių ir potencialių ekonominių paskatų imtis ribojimo strategijų prieš „Kustomer“ konkurentus, pavyzdžiui, užkirsti kelią bendrovėms naudotis „Facebook“ pranešimų kanalais ar apriboti prieigą prie šių kanalų “.

Ši rizika paskatino naują „išsamų tyrimą“, kuriame bus įvertinta, ar planuojamas įsigijimas „galėtų sumažinti konkurenciją ryšių su klientais valdymo (CRM) programinės įrangos tiekimo rinkoje“.

Už konkurenciją atsakingos Europos Komisijos (EK) narės Margrethe Vestager pranešime pažymėjo, jog EK turi pareigą peržiūrėti „potencialiai probleminius įmonių, kurios jau dominuoja tam tikrose rinkose, įsigijimus“.

Ji teigė: „Tai ypač pasakytina apie skaitmeninį sektorių, kuriame „Facebook“ užima pirmaujančią poziciją tiek internetinės vaizdo reklamos srityje, tiek populiariausių pranešimų kanalų, pavyzdžiui, „ WhatsApp“, „Messenger“ ar „Instagram“, rinkoje.

„Mūsų tyrimo tikslas – užtikrinti, kad sandoris nepakenktų įmonėms ar vartotojams ir kad bet kokie duomenys, kuriuos „Facebook“ gaus, neiškraipytų konkurencijos“.

Praėjusią savaitę „Facebook“ pranešė, kad jos pelnas per paskutinį ketvirtį, padvigubėjo iki 10,4 mlrd. JAV dolerių (8,8 mlrd. eurų) išaugus skaitmeninės reklamos užsakymams, palyginti su tuo pačiu praėjusių metų laikotarpiu.

Žmonių, besinaudojančių socialiniu tinklu per mėnesį, skaičius siekė 2,9 mlrd., o 3,5 mlrd. žmonių naudojosi bent viena bendrovės programa, įskaitant „Instagram“, „WhatsApp“ ir „Messenger“.

Praėjusiais metais „Facebook“ anonsavo prieš šešerius metus įkurtos programinės įrangos, leidžiančios įmonėms vienu įrankiu valdyti visas sąveikas telefonu, elektroniniu paštu, tekstiniais pranešimais, „WhatsApp“, „Messenger“ ir „Instagram“ „Kustomer“, kūrėją „Kustomer“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
„ID Vilnius“ – Vilniaus miesto technologijų kompetencijų centro link
Reklama
Šviežia ir kokybiška mėsa: kaip „Lidl“ užtikrina jos šviežumą?
Reklama
Kaip efektyviai atsikratyti drėgmės namuose ir neleisti jai sugrįžti?
Reklama
Sodyba – saugus uostas neramiais laikais