Prancūzijos vyriausybė ne vieną savaitę derėjosi dėl šio plano su Europos Komisija (EK), kuri turi užtikrinti, kad bendrovės dėl valstybės pagalbos neįgytų nesąžiningo pranašumo.
Mainais už pagalbą „Air France“, Komisijos sprendimu, atsisakys maždaug 18 laiko tarpsnių per dieną Orli oro uoste – antrame pagal dydį Paryžiaus oro uoste.
„Tai konkuruojantiems vežėjams suteiks galimybę išplėsti savo veiklą šiame oro uoste, o tai užtikrins sąžiningas kainas ir didesnį pasirinkimą Europos vartotojams“, – pareiškė už konkurenciją atsakinga Komisijos narė Margrethe Vestager.
Prancūzijos finansų ministras Bruno Le Maire pareiškė, kad ES taip pat leido Prancūzijos valstybei valdomą nacionalinės oro vežėjos akcijų paketą padidinti nuo dabartinių 14,9 proc. iki 30 procentų.
„Air France“ 2020 metais patyrė 7,1 mlrd. eurų nuostolius, nes, kaip ir kitos pasaulio oro bendrovės, smarkiai nukentėjo dėl apribojimų, kurie buvo įvesti dėl koronaviruso pandemijos ir iš esmės buvo paralyžiavę oro eismą visame pasaulyje.
Nyderlandų oro bendrovė KLM, kuri su „Air France“ yra sukūrusi aljansą, Prancūzijos valstybės pagalbos negaus.