Europos Komisijai pradėjus šį oficialų tyrimą, atverčiamas naujas ES kampanijos prieš JAV technologijų bendrovių dominavimą skyrius.
„Nusprendžiau .... labai atidžiai pažvelgti į „Amazon“ verslo praktiką ir jos dvejopą prekybos platformos ir mažmenininkės vaidmenį bei įvertinti, ar ji laikosi ES konkurencijos taisyklių“, – pareiškė už konkurenciją atsakinga Komisijos narė Margrethe Vestager.
Prievaizdų dėmesio centre atsidūrė „Amazon“ paslaugos trečiųjų šalių pardavėjams, kurie didžiausios pasaulyje interneto mažmenininkės prekybos platformoje siūlo savo prekes vartotojams.
Teikdama šias paslaugas, „Amazon“ „nuolat renka duomenis apie aktyvumą savo platformoje“, pažymėjo Komisija.
Preliminarios išvados rodo, jog „Amazon“, „regis, naudojasi konkurencijos požiūriu svarbia informacija – apie prekybos platformos pardavėjus, jų produktus ir platformoje vykdomus sandorius“, rašoma Komisijos paskelbtame pranešime.
Šis tyrimas, kurio galutinis terminas nėra nustatyta, greičiausiai bus paskutinis M.Vestager puolimas prieš technologijų milžinus per šią jos kadenciją, kuri baigiasi spalio 31 dieną.
Tuo tarpu „Amazon“ naujienų agentūrai AFP atsiųstame laiške pažymėjo, jog „visapusiškai“ bendradarbiaus su Europos Komisija.
„Ir toliau dėsime dideles pastangas, siekdami remti bet kokio dydžio verslus ir padėti jiems augti“, – parašė bendrovė.