„Dvi automobilių gamybos kompanijos – „Aston Martin Lagonda“ ir „Ferrari“ viršijo savo specifinius taršos limitus, todėl turės sumokėti įmokas už perviršį“, – pranešė Europos aplinkosaugos agentūra (EEA).
Agentūros teigimu, „Ferrari“ greičiausiai teks susimokėti maždaug 411 tūkst. eurų., o „Aston Martin“– maždaug 33 tūkst. eurų. Galutines sumas paskaičiuos Europos Komisija.
Praėjusiais metais vidutinis ES parduotų naujų automobilių išmetamų anglies dvideginio kiekis buvo 8 proc. mažesnis už 130 gramų vienam kilometrui limitą be 3,1 proc. mažesnis nei 2014 metais.
Pernai parduotų lengvų komercinės paskirtiems automobilių rodiklis sudarė 168,3 gramo vienam kilometrui, palyginti su 2017 metų limitu – 175 gramai kilometrui – bei 0,4 proc. mažesnis nei 2014 metais.
Praėjusiais metais daugiau „švaresnių“ automobilių buvo pirkta Vakarų Europoje. Daugiausia jų nupirkta Nyderlanduose, Portugalijoje, Danijoje ir Graikijoje.
Dyzeliniai ir benzininiai automobiliai pernai sudarė 97,2 proc. visų parduotų naujų automobilių. O hibridinių ir elektrinių automobilių dalis padidėjo nuo 0,8 proc. iki 1 proc. Likusią 1,6 proc. dalį sudarė alternatyviais degalais varomi automobiliai.