„Vartotojai, nesvarbu, ar jie perka puodelį „Hello Kitty“, ar žaislą „Chococat“, dabar galės pasinaudoti vienu iš pagrindinių ES bendrosios rinkos privalumų: galimybe apsipirkti Europoje pasinaudojant geriausiai pasiūlymais“, – pareiškė už konkurenciją atsakinga Europos Komisijos (EK) narė Margrethe Vestager.
Palyginti nedidelė bauda skirta todėl, kad „Sanrio“ bendradarbiavo tiriant bylą, kuri buvo pradėta kartu ir prieš „Nike“ bei „Universal Studio“.
Kovo mėnesį Europos Komisija skyrė 12,5 mln. eurų baudą sportinės įrangos milžinei „Nike“, tačiau sprendimas prieš „Universal“ dar nėra priimtas.
Šia byla Europos Sąjunga siekia įgyvendinti savo užmojį sukurti bendrą skaitmeninę rinką visose 28 šalyse, kuriose gyvena 500 mln. gyventojų ir kurios kartu sudaro didžiausią pasaulyje ūkį.
Europos Komisija ypač siekia kovoti su įmonėmis, kurios pažeidžia ES konkurencijos taisykles, apribodamos gamintojų ar mažmenininkų galimybes parduoti licencijuotas prekes kitose valstybėse ir internetu.
Tai riboja vartotojų galimybes įsigyti populiariausių prekių už ES ribų pasinaudojant geriausiais pasiūlymais.
„Hello Kitty“, visame pasaulyje žinomas japonų prekės ženklas, atsirado 1974 metais ir dabar yra vienas iš garsiausių šalies eksportuojamų prekės ženklų, matomų ant įvairiausių prekių. Pasak „Sanrio“, šiuo metu 130 šalyje parduodama daugiau nei 50 tūkst. šiuo simboliu pažymėtų prekių rūšių.