Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

ESO atsisako įprastų aptarnavimo centrų

Bendrovė „Energijos skirstymo operatorius“ (ESO) nuo kitų metų klientus aptarnaus savitarnos būdu. Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje ir Šiauliuose neliks įprastų ESO padalinių, pranešė bendrovė. 
ESO skaitiklių tikrinimas
ESO skaitiklių tikrinimas / ESO nuotr.

„Kai klausimo nebus galima išspręsti nuotoliniu būdu, individualiai pakonsultuos klientų aptarnavimo specialistas, iš anksto suderinęs susitikimo laiką“, – pranešime sako ESO Paslaugų tarnybos vadovas Renaldas Radvila.

Pasak ESO, pokyčius lėmė augantis savitarnos svetainės lankomumas, mažesni klientų srautai padaliniuose, o internetu ar telefonu žmones aptarnauja ir telekomunikacijų įmonės, šilumos, vandens tiekėjai.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?