Kaip jai buvo skelbta, grynieji nuostoliai pernai sumenko iki 377 tūkst. eurų nuo 5,909 mln. eurų užpernai.
Pardavimų pajamos sausį-kovą, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu pernai, sunyko 65 proc. iki 2,1 mln. eurų.
Siuvyklas Estijoje maždaug prieš pusantrų metų uždariusi ir užsakomąją gamybą pasirinkusi, dalį prekės ženklų uždariusi „Baltika“ šio mėnesio pradžioje pranešė „Monton“ prekės ženklą Europoje parduodanti Kinijos drabužių gamintojai „Shenzhen Maiteng International Apparel“. „Baltika“ skelbė įgyvendinanti naują verslo modelį, pagal kurį ateityje sutelks dėmesį į moteriškų drabužių prekės ženklo „Ivo Nikkolo“ vystymą ir prekybą šio prekės ženklo gaminiais.
„Baltika“ akcijomis prekiaujama NASDAQ Talino vertybinių popierių biržoje.