Estijos „Baltika“ pelnas pernai sunyko 67 proc.

Parduotuvių tinklą ir Lietuvoje turinti „Monton“, „Mosaic“, „Baltman“, „Ivo Nikkolo“ prekės ženklų savininkė – Estijos drabužių siuvimo ir prekybos bendrovė „Baltika“ – 2017-aisiais uždirbo simbolinį grynąjį pelną – 58 tūkst. eurų, 67 proc. mažesnį nei 2016 metais.
Iš kairės „Ivo Nikkolo“ kolekcija, viduryje ir dešinėje – „Monton“ kolekcija
Iš kairės „Ivo Nikkolo“ kolekcija, viduryje ir dešinėje – „Monton“ kolekcija / Mados namų archyvo nuotr.

Pardavimų pajamos pernai padidėjo 1 proc. iki 47,5 mln. eurų, pelnas iki mokesčių, palūkanų ir amortizacijos atskaičiavimų (EBITDA) sumenko 47 proc. iki 97 tūkst. eurų, pranešė „Baltika“.

Paskutinio metų ketvirčio pardavimų pajamos paaugo 2 proc. iki 13 mln. eurų, iš jų mažmeninių pardavimų – taip pat 2 proc. iki 11,6 mln. eurų, o grynasis pelnas ūgtelėjo 48 proc. iki 920 tūkst. eurų.

„Baltika“ akcijomis prekiaujama NASDAQ Talino vertybinių popierių biržoje.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis