Per tą patį laikotarpį pernai uždirbta 975 tūkst. eurų grynojo pelno.
Pardavimų pajamos sunyko nuo 15,5 mln. eurų iki 9,2 mln. eurų.
Įplaukų nuosmukį bendrovė aiškina nerentabilių parduotuvių Baltijos šalyse uždarymo išlaidomis, galiojusiais ribojimais dėl COVID-19 pandemijos bei jos sukeltais sutrikimais tarptautinio tiekimo grandyse.
Trečiojo metų ketvirčio įplaukos sumenko trečdaliu iki 3,8 mln. eurų, o grynasis nuostolis sumažėjo iki 520 tūkst. eurų nuo 1,2 mln. eurų prieš metus.
Laikotarpio pabaigoje „Baltika“ turėjo 35 parduotuves, iš jų 17 Estijoje ir po devynias Latvijoje bei Lietuvoje.
Siuvyklas Estijoje 2019-aisiais uždariusi ir užsakomąją gamybą pasirinkusi, dalies prekės ženklų atsisakiusi „Baltika“ šiemet pavasarį „Monton“ prekės ženklą Europoje pardavė Kinijos drabužių gamintojai „Shenzhen Maiteng International Apparel“. „Baltika“ skelbė įgyvendinanti naują verslo modelį, pagal kurį ateityje sutelks dėmesį į moteriškų drabužių prekės ženklo „Ivo Nikkolo“ vystymą ir prekybą šio prekės ženklo gaminiais.
„Baltika“ akcijomis prekiaujama NASDAQ Talino vertybinių popierių biržoje.