Estijos „Baltika“ pirmojo ketvirčio nuostoliai išaugo 1,8 karto

Estijos drabužių siuvimo ir prekybos bendrovė „Baltika“, veikianti ir Lietuvoje, pranešė per pirmąjį šių metų ketvirtį patyrusi 2,5 mln. eurų grynąjį nuostolį – 1,8 karto didesnį nei prieš metus.
Pinigai
Pinigai / Irmanto Gelūno / BNS nuotr.
Temos: 2 Estija Nuostoliai

Pardavimų pajamos sunyko 34 proc. iki 6,1 mln. eurų.

Pranešime pažymima, jog pirmojo metų ketvirčio rezultatams didelės įtakos turėjo karantino dėl koronaviruso pandemijos įvedimas kovo mėnesį visose trijose Baltijos valstybėse – pagrindinėse „Baltika“ rinkose.

2019-aisiais „Baltika“ patyrė 5,9 mln. eurų grynąjį nuostolį – beveik dukart didesnį nei 2018 metais, pardavimų pajamoms sumenkus 11 proc. iki 39,6 mln. eurų.

Pernai lapkritį „Baltika“ pranešė nutraukianti gamybos padalinių Estijoje veiklą ir pradedanti jų likvidavimo procedūras. Estijoje buvo pagaminama maždaug trečdalis „Baltika“ produkcijos – „Mosaic“, „Bastion“, „Monton“, „Ivo Nikkolo“, „Baltman“ prekės ženklų gaminiai.

Praėjusių metų kovą „Baltika“ vadovybė patvirtino bendrovės pertvarkos 2019 ir 2020 metais planą, siekiant kuo greičiau užbaigti nuostolingą laikotarpį. Pagal šį planą nutraukiama gamyba Estijoje, pirmenybė teikiama užsakomajai gamybai daugiausia Europoje, prekės ženklų portfelio optimizavimas, dalies jų atsisakant, orientavimąsis į tik Baltijos valstybių rinką. Savo žinioje bendrovė pasiliko produktų plėtrą, dizainą ir kokybės kontrolę.

Dviejų iš trijų pagrindinio produkcijos segmento prekės ženklų – „Mosaic“ ir „Bastion“ – nuo 2020-ųjų metų pavasario sezono nuspręsta atsisakyti, visa ši produkcija turės atnaujintą „Monton“ prekės ženklą. Abu „premium“ segmento produkcijos segmento prekės ženklai – „Ivo Nikkolo“ ir „Baltman“ – išlieka.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Aukščiausios klasės kavos aparatai: ar verta į juos investuoti?
Reklama
Įspūdingi baldai šiuolaikinei svetainei: TOP 5 pasirinkimai