Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Estijos bankas „Inbank“ tapo pagrindiniu „Topo centro“ pirkinių finansavimo partneriu

Estiškos kilmės bankas „Inbank“ pasirašė sutartį su „Topo centro“ įmonių grupe ir nuo šiol bus pagrindiniu lizingo paslaugų partneriu. Paslaugas estų įmonė teiks naudodama jungtinį prekės ženklą „Inbank | Mokilizingas“, rašoma pranešime žiniasklaidai.
„Topo centras“
„Topo centras“ / Asmeninio archyvo nuotr.

Nors „Inbank“ priklausantis „Mokilizingas“ kartu su „Topo centru“ bendradarbiauja jau ne vienerius metus, iki šiol pagrindiniu finansavimo partneriu buvo „SB Lizingas“.

Greta plataus asortimento el.parduotuvės, „Topo centras“ turi daugiau nei 30 fizinės prekybos taškų. Pasak Beno Pavlausko, „Inbank“ filialo Lietuvoje vadovo, lizingu įsigyjamų prekių dalis siekia iki penktadalio apyvartos.

„Konkurencingos lizingo paslaugos – privaloma kiekvieno prekybininko paslauga, kuria naudojasi tiek vidutines, tiek aukštas pajamas gaunantys klientai, norintys subalansuoti savo išlaidas. Jau ne vienus metus stebime tendenciją, kad žmonės vidutiniškai dažniau yra linkę įsigyti brangesnę techniką. Tokių vartojimo įpročių susiformavimui įtakos turėjo, be abejo, ir bendradarbiavimas su patikimais lizingo partneriais“, – teigė „Topo centro“ generalinis direktorius Remigijus Štaras.

Finansavimo rinkoje „Inbank“ – ne naujokė: iki šiol įmonė teikė atsinaujinančios energetikos šaltinių finansavimą naudodama „Inbank“, o pirkimo išsimokėtinai paslaugas – „Mokilizingo“ prekės ženklą. „Mokilizingą“ estų valdoma įmonė įsigijo dar 2018 metais, o 2019 metų pabaigoje, įsteigus AS „Inbank“ Lietuvos filialą, bendrovės buvo sujungtos, tačiau, atsižvelgus į prekės ženklo žinomumą ir siekiant neklaidinti vartotojų, pavadinimas bei teikiamų paslaugų portfelis išliko. Dėl šios priežasties pereinamuoju laikotarpiu nuspręsta naudoti dvigubą prekės ženklą po bendru „Inbank | Mokilizingas“ pavadinimu.

„Rinkoje tai – nemažas pokytis vartotojams, nes iki šiol „Inbank“ nebuvo tarp lizingo arba pirkimo išsimokėtinai paslaugas teikiančių bendrovių“, – teigė B.Pavlauskas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?