Nors „Inbank“ priklausantis „Mokilizingas“ kartu su „Topo centru“ bendradarbiauja jau ne vienerius metus, iki šiol pagrindiniu finansavimo partneriu buvo „SB Lizingas“.
Greta plataus asortimento el.parduotuvės, „Topo centras“ turi daugiau nei 30 fizinės prekybos taškų. Pasak Beno Pavlausko, „Inbank“ filialo Lietuvoje vadovo, lizingu įsigyjamų prekių dalis siekia iki penktadalio apyvartos.
„Konkurencingos lizingo paslaugos – privaloma kiekvieno prekybininko paslauga, kuria naudojasi tiek vidutines, tiek aukštas pajamas gaunantys klientai, norintys subalansuoti savo išlaidas. Jau ne vienus metus stebime tendenciją, kad žmonės vidutiniškai dažniau yra linkę įsigyti brangesnę techniką. Tokių vartojimo įpročių susiformavimui įtakos turėjo, be abejo, ir bendradarbiavimas su patikimais lizingo partneriais“, – teigė „Topo centro“ generalinis direktorius Remigijus Štaras.
Finansavimo rinkoje „Inbank“ – ne naujokė: iki šiol įmonė teikė atsinaujinančios energetikos šaltinių finansavimą naudodama „Inbank“, o pirkimo išsimokėtinai paslaugas – „Mokilizingo“ prekės ženklą. „Mokilizingą“ estų valdoma įmonė įsigijo dar 2018 metais, o 2019 metų pabaigoje, įsteigus AS „Inbank“ Lietuvos filialą, bendrovės buvo sujungtos, tačiau, atsižvelgus į prekės ženklo žinomumą ir siekiant neklaidinti vartotojų, pavadinimas bei teikiamų paslaugų portfelis išliko. Dėl šios priežasties pereinamuoju laikotarpiu nuspręsta naudoti dvigubą prekės ženklą po bendru „Inbank | Mokilizingas“ pavadinimu.
„Rinkoje tai – nemažas pokytis vartotojams, nes iki šiol „Inbank“ nebuvo tarp lizingo arba pirkimo išsimokėtinai paslaugas teikiančių bendrovių“, – teigė B.Pavlauskas.