Estų startuolis „Stebby“ Lietuvoje pardavimo pajamas augino 76 proc.

Lietuvoje intensyvią plėtrą pradedantis estų kapitalo startuolis „Stebby“ 2020-2021 m. pardavimo pajamas augino 76 proc. Kartu augo ir vartotojų skaičius – 78 proc. Darbdavių iš Lietuvos, kurie per platformą teikia papildomas sveikatingumo naudas savo darbuotojams, skaičius augo 33 proc., rašoma pranešime žiniasklaidai.
Grynieji eurai
Grynieji eurai / Josvydo Elinsko / 15min nuotr.

„Baltijos šalių darbdaviams siūlome naujos kartos sprendimą darbuotojų papildomoms motyvacinėms priemonėms diegti ir administruoti – platformą bei programėlę, kurioje darbdaviai gali kurti sveikatingumo programas pagal savo darbuotojų poreikius, mokėdami tik už tas paslaugas, kurias darbuotojai iš tiesų panaudoja. Nors dar tik žengiame pirmuosius žingsnius Lietuvoje, jau dabar darbdaviai iš Lietuvos savo darbuotojų sveikatingumui per „Stebby“ skiria apie 600 tūkst. eurų per metus, turime vieną didžiausių partnerių – sveikatingumo paslaugų tiekėjų – tinklą šalyje ir per ateinančius dvylika mėnesių ketiname padidinti vartotojų skaičių mažiausiai keturis kartus.

Darbdaviai Lietuvoje į mus reaguoja labai pozityviai, nes supranta, kad tai, kaip iki šiol administravo kompensacijas darbuotojų sveikatingumui, buvo viduramžiški būdai, o mes siūlome šiuolaikišką, lankstų, darbuotojams aktualų ir, svarbiausia, finansinius ir žmogiškuosius išteklius taupantį būdą“, – sako Kęstutis Mackelis, „Stebby“ vadovas Baltijos šalyse.

„Stebby“ Baltijos šalyse šiuo metu naudojasi daugiau nei 1300 bendrovių, tarp kurių yra ir Lietuvoje gerai žinomų vardų kaip „Nanoavionics“, „Strongpoint“, „Exacaster“, YIT Lietuva; platforma turi daugiau nei 136 tūkst. vartotojų bei daugiau nei 1800 sveikatingumo paslaugų tiekėjų.

„Vis didesnė dalis darbdavių Lietuvoje ir Baltijos šalyse jau supranta, kam ir kodėl reikalingos papildomos motyvacinės priemonės darbuotojams. Vis dėlto daugelis kol kas renkasi tik papildomą sveikatos draudimą arba sutartis su sveikatingumo paslaugų, pavyzdžiui, sporto klubų, tiekėjais sudaro tiesiogiai. Tai darbdaviams ar žmogiškųjų išteklių specialistams yra milžiniškas papildomas krūvis.

Be to, šiandien kiekvienas darbuotojas nori skirtingų papildomų naudų: darbdaviui sumokėjus už metus sporto klube, tikrai ne visi darbuotojai abonementu naudojasi, nes ne visi nori tokio tipo sveikatingumo paslaugos, o įmonė tarsi moka už orą. Tad norint kurti gero darbdavio įvaizdį ir atliepti realius darbuotojų poreikius, reikia darbuotojams pasiūlyti įrankį, kuriame jie patys gali pasirinkti, kokiomis sveikatingumo paslaugomis naudotis nori“, – teigia K.Mackelis.

2020 m. Baltijos šalių darbdaviai per „Stebby“ platformą savo darbuotojams skyrė 8,2 mln. Eurų, šiemet planuojama, kad paslaugų, kurias darbdaviai kompensuoja savo darbuotojams, iki metų galo bus įsigyta už 9 mln. Eurų.

„Stebby“, iki 2020 metų veikusi prekės ženklu „SportID“, Estijoje veiklą pradėjo 2013 m. Startuolį įkūrė buvęs sportininkas ir sportinių renginių įmonėms organizatorius Marti Soosaar, veiklą Latvijoje bendrovė pradėjo 2019 m. Šiemet įmonė planuoja intensyvią plėtrą Latvijoje, apimančią komandos Latvijoje auginimą bei investicijas į rinkodarą bei komunikaciją. Bendrovė per visus veiklos metus sulaukė 350 tūkst. EUR investicijų iš privačių investuotojų, pelningai veikti pradėjo 2019 m.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos