Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Eternit Baltic“ – 36 mln. eurų investicija

Naujojoje Akmenėje „Eternit Baltic“ pradeda statyti nauja gamyklą. 36 mln. eurų vertės įmonė jau po metų pradės gaminti cementines dailylentes.
Pinigai
Pinigai / Irmanto Gelūno / BNS nuotr.

Tradiciškai naują statybą žymi įkasama kapsulė. Į 10 metrų gylį pamatuose įkasta kapsulė, kurioje būsimos gamyklos planas ir laiškas ateities kartoms. Į naują gamyklą planuojama investuoti 36 mln. eurų.

„Lietuvos ekonomikos du pagrindiniai varikliai – tai eksportas ir užsienio investicijos. Ši gamykla parodo kombinaciją abiejų šių variklių. Produkcija eksportuojama į aplinkinius regionus, aplinkines šalis ir eksportuojama didžioji dalis produkcijos, o atsidarius naujai gamyklai ir visa produkcija gali būti eksportuojama“, – aiškina ūkio ministras Evaldas Gustas.

Tarptautinei statybinių medžiagų gamybos grupei „Etex“ priklausanti „Eternit Baltic“ iki šiol cementinėmis fasado dailylentėmis Lietuvoje tik prekiavo, o gamino banguotus plokštinius cemento lakštus stogams. Cementinės dailylentės bus gaminamos tik iš lietuviškos žaliavos.

„Ši gamykla stovės šalia senosios gamyklos ir bus beveik 13 tūkst. kvadratų. Manau, tai bus vienas iš geriausių produktų, gaminamų Lietuvoje iš cemento. Produkcija keliaus pagrinde į Lietuvą, Baltijos šalis, taip pat į Lenkiją, ateityje – į Skandinaviją ir Rusiją“, – pasakoja „Eternit Baltic“ technikos direktorius Arvydas Pretkelis.

Planuojama, kad gamykla pradės veikti jau po metų, joje bus įkurta apie pusšimtį naujų darbo vietų.

Plėstis nusprendusi „Etex“ grupė svarstė net 5 galimas naujos gamyklos vietas. Rinktasi tarp Lenkijos, Vokietijos, Belgijos, Rusijos ir Lietuvos. Po ilgų svarstymų nutarta investuoti į gamyklos statybą mūsų šalyje.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?