Būsima partnerystė vartotojams pasiūlys platesnį prekių asortimentą, daugiau technikos naujovių bei konkurencingas kainas.
„Euronics International“ generalinis direktorius Klausas Lahrmannas teigia, jog jų įmonė kruopščiai atliko rinkos analizę, įvertino „Topo grupės” valdybos pirmininko Aurelijaus Rusteikos patirtį ir atsakingai pasirinko tinkamiausią partnerį. Visa tai turėtų naujam rinkos žaidėjui Lietuvoje padėti pasiekti pačių aukščiausių tikslų. Savo ruožtu, „Euronics“ svarbu kaupti ne tik apyvartą, bet ir tarptautinę patirtį, įeiti ir įsitvirtinti naujose rinkose.
Pasak „Topo grupės” valdybos pirmininko Aurelijaus Rusteikos, „Euronics” kvietimas prisidėti kuriant prekybos tinklą Lietuvoje yra įvertinimas viso to, ką per penkiolika metų pavyko nuveikti „Topo centro” komandai. Tai, kad tokios kompanijos ateina į Lietuvą, yra pozityvi žinia, kokių itin trūksta šiuo nelengvu sąstingio laikotarpiu. Tikimasi, jog naujo žaidėjo atėjimas išjudins rinkos procesus bei paskatins didesnį vartojimą.
Abu partneriai sutarė, jog „Euronics“ ir „Topo centras“ nėra tapatūs prekybos tinklai – pirkėjų analizė rodo, jog orientuojamasi į skirtingas vartotojų kategorijas, skirtingą prekių asortimentą, skiriasi parduotuvių formatai. „TOPO centras“ – tai šeimos tinklas, kur žmonės gali rasti jiems reikalingiausių prekių namams už priimtiną kainą, o „Euronics“ orientuojasi į tą vartotojų segmentą, kuriems elektronikos ar buities prekės reiškia kiek daugiau nei tik funkcionalų kokybišką daiktą buityje. Šie žmonės domisi technikos naujovėmis ir siekia jas įsigyti, nori koja kojon žengti su pasauline modernių technologijų rinka.
Pirmuoju plėtros etapu ketinama atidaryti 4 „Euronics“parduotuves didžiuosiuose Lietuvos miestuose, o kelių metų bėgyje planuojama plėtra – iki 15 naujų preklybos vietų.