Rėmimas taip pat apims ir UEFA moterų iki 19 bei iki 17 metų čempionatus, taip pat UEFA moterų „Futsal Euro“ čempionatą. „Euronics“ grupė ir jai priklausantys partneriai taip pat taps oficialiais kampanijos „Together #WePlayStrong“ dalimi.
„Ši partnerystė yra labai svarbus „Euronics“ grupės etapas. Džiaugiamės galėdami pradėti šią partnerystę su UEFA savo vietinėse bendruomenėse, kartu su savo nariais, tiekėjais ir partneriais. Turime gerą galimybę prisidėti prie šio sporto auginimo: esame įsipareigoję moterų futbolo ateičiai ir džiaugiamės galėdami padėti šiam sportui per šią partnerystę“, – sakė John Olsen, „Euronics Group“ vykdantysis direktorius.
„Svarbiausia žinia, kurią perduoda šis rėmimas, tai lygybė ir įvairovė. Man asmeniškai džiugu, kad 100 procentų lietuviškos kilmės prekės ženklas „Topo centras“ tampa neabejotinai vieno mylimiausių prekių ženklų sporte rėmėju. Kartu su partneriais jau daug metų remiame krepšinį, autosportą, e-sportą ir telkiame fanus suteikdami galimybę kartu sirgti už mylimas komandas fanų zonose. Šis rėmimas bus organiškas ankstesnių mūsų rėmimų tęsinys“, – mintimis apie naująją aljanso partnerystę dalinosi Remigijus Štaras, „Topo centro“ generalinis direktorius.
„Džiaugiamės matydami „Euronics“ tarp oficialų UEFA partnerių. Tokio progresyvaus prekės ženklo parama parodo, kokiu greičiu tobulėja ir populiarėja moterų futbolas“, – sakė UEFA vyriausioji moterų futbolo vadovė Nadine Kessler. Vadovės teigimu, 2021 – 2022 metų sezoną UEFA ypač daug dėmesio skirs moterų futbolui. Kitame UEFA Čempionų lygos sezone dalyvaus 16 komandų, daug dėmesio bus skiriama transliacijos partnerių plėtrai ir kitą vasarą vyksiančiam „EURO 2022“ čempionatui. UEFA vadovė sakė tikinti, kad partnerystė su „Euronics“ grupe per artimiausius 4 metus padės pasiekti, kad moterų futbolas taptų pagrindiniu komandiniu moterų sportu Europoje.