Europos Komisija „tiria, ar „Nike“, „Universal Studio“ ir „Sanrio“ neriboja tarpvalstybinių ir internetinių prekių pardavimų“, išplatintame pranešime cituojama ES konkurencijos komisarė Margrethe Vestager.
„Aiškinsimės, ar šių trijų kompanijų licencijavimo ir distribucijos praktikos neriboja vartotojų galimybių gauti prieigą prie didesnio asortimento ir geresnių kainų bendrojoje rinkoje“, – sakė ji.
Tai jau ne pirmas toks tyrimas ir jis yra susijęs su ES ambicingu projektu, kurio tikslas sukurti bendrą skaitmeninę rinką su 500 mln. vartotojų.
Naujausias tyrimas yra susijęs su įvairiais produktais (drabužiais, avalyne, žaislais ir kt.), parduodamais su tokiais visame pasaulyje žinomais prekės ženklais, kaip „Minions“ (pakalikai/pimpačkiukai), „Hello Kitty“ ar Barselonos futbolo komandos simbolika.
Verta paminėti, kad tyrimas galutinio termino neturi, o ir jo pabaigoje kompanijos gali būti ir neskirtos jokios nuobaudos.