„Fabula“ tampa tarptautinės „Rud Pedersen“ grupės dalimi

Komunikacijos paslaugų agentūra „Fabula“ prisijungia prie tarptautinės strateginių komunikacijos konsultacijų įmonių grupės „Rud Pedersen Group“. Tai viena pirmaujančių ir sparčiausiai augančių komunikacijos paslaugų grupių Šiaurės ir Vidurio Europoje. „Rud Pedersen Group“ įsigijo 20 proc. „Fabulos“ akcijų, rašoma pranešime spaudai.
Programuotojai
Asociatyvi nuotr. / 123RF.com nuotr.

„Partnerystė su „Rud Pedersen“ atveria kelią „Fabulai“ aktyviau žengti į Šiaurės Europos regiono rinką, plėsti tarptautinės komunikacijos projektų portfelį“, – komentuoja Mykolas Katkus, „Fabula“ partneris ir valdybos pirmininkas.

Nuo 2005 m. „Fabula“ buvo asocijuota komunikacijos agentūrų tinklo „Hill+Knowlton Strategies” narė. M.Katkus pažymi, kad ilgalaikė partnerystė su tinklu buvo abipusiai naudinga ir reikšmingai prisidėjo prie „Fabulos“, o tuo pačiu – Lietuvos komunikacijos rinkos raidos.

Prisijungimas prie „Rud Pedersen Group“ Lietuvos agentūrai suteiks daugiau galimybių plėsti veiklą strateginėse Šiaurės ir Vidurio Europos rinkose bei naujų postūmių didinti kompetencijas klientams šiuo metu aktualiausiose komunikacijos paslaugų srityse.

Nuo 2002 m. veikianti „Rud Pedersen Group“ klientams teikia plataus spektro konsultacijų paslaugas. Grupę sudaro keturios tarptautinės agentūros, kurių paslaugos apima visuomeninių reikalų komunikaciją, ženklodaros ir rinkodaros konsultacijas, darbdavio komunikaciją, personalo valdymo ir ugdymo paslaugas, skaitmeninę komunikaciją. Grupės įmonėse Europos Šalyse dirba daugiau kaip 200 komunikacijos specialistų. „Rud Pedersen Group“ biurai veikia Berlyne, Kopenhagoje, Briuselyje, Osle, Stokholme, Geteborge, Helsinkyje ir Taline.

„Fabula Rud Pedersen Group” veikia nuo 1999 m. ir teikia plataus spektro komunikacijos paslaugas. Agentūroje dirba daugiau kaip 30 konsultantų ir komunikacijos specialistų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis