„Facebook“ daliai prancūzų laikraščių atlygins už jos platformoje rodomą naujienų turinį

„Facebook“ ketvirtadienį pranešė pasiekusi susitarimą su kai kuriais prancūzų laikraščiais, kuriems mokės už naujienų turinį, kuriuo dalijasi socialinio tinklo vartotojai.
Facebook
Facebook / 123RF.com nuotr.
Temos: 2 Facebook Medijos

Prieš kelis mėnesius kita interneto milžinė „Google“ paskelbė apie planus atlyginti žiniasklaidos priemonėms už straipsnius, rodomus žiniatinklio paieškų rezultatuose.

„Facebook“ teigimu, licencijavimo sutartis, sudaryta su nacionalinių ir regioninių laikraščių aljansu APIG „reiškia, kad „Facebook“ vartotojai galės toliau laisvai įkelti ir dalintis naujienomis savo bendruomenėse, kartu užtikrinant, jog bus apsaugotos partnerių autorių teisės“.

Naujienų agentūros, susiduriančios su mažėjančiais prenumeratorių srautais, jau seniai piktinasi, kad „Google“ nesidalija milžinišku pelnu, uždirbamu iš reklamos, rodomos greta naujienų straipsnių.

Sausį „Google“ teigė pasiekusi susitarimo projektą su APIG ir ketinanti sumokėti leidėjams už tam tikrą turinį, rodomą žiniatinklio paieškų rezultatuose.

Šis susitarimas laikytas pergale Prancūzijos leidėjų kovoje už spaudos ir naujienų agentūrų teises.

Prancūzija tapo pirmąja šalimi ES, ratifikavusia 2019 metų ES direktyvą dėl gretutinių teisių, tačiau iš pradžių „Google“ atsisakė laikytis reikalavimų, sakydama, jog žiniasklaidos grupės ir taip gauna naudos iš milijoninių apsilankymų jų svetainėse.

„Facebook“ pareiškė, kad ne tik mokės už prancūzišką turinį, bet ir sausį pales prancūzų naujienų tarnybą „Facebook News“, kad „suteiktų žmonėms specialią erdvę prieiti prie patikimų ir gerbiamų naujienų šaltinių turinio“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis