Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Facebook“ didins išlaidas reklamai pašlijusiai reputacijai pagerinti

Vieną populiariausių tarptautinių socialinių tinklų valdanti JAV bendrovė „Facebook Inc.“ didins reklamos išlaidas visame pasaulyje, kad pagerintų po kelių duomenų nutekėjimo bei jų saugumo incidentų pašlijusį vartotojų pasitikėjimą.
„Facebook“
„Facebook“ / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

Pasak bendrovės rinkodaros direktoriaus Antonio Lucio, feisbuko reputacija nukentėjo dėl kaltinimų įtaka rinkimams ir informacijos iškraipymo, taip pat privatumo politikos ir duomenų tvarkymo.

„Nėra jokių abejonių, kad padarėme klaidų, ir šiuo metu dirbame taisydami jas“, – sakė jis.

Pernai kovą JAV federalinė prekybos komisija pradėjo tyrimą prieš „Facebook“, teigdama, kad britų konsultacijų bendrovė „Cambridge Analytica“ neteisėtai įgijo 87 mln. feisbuko vartotojų duomenis. Manoma, kad šie duomenys galėjo būti panaudoti rinkimų kampanijoje Jungtinėse Valstijose 2016-aisiais ir referendume dėl britų pasitraukimo iš Europos Sąjungos („Brexit“).

2018-ųjų balandį ir gegužę JAV Kongrese, taip pat Europos Parlamente „Facebook“ įkūrėjas bei dabartinis vadovas Markas Zuckerbergas pripažino klaidas ir atsiprašė už duomenų nutekėjimą.

Šiemet kovą JAV federalinė prokuratūra pradėjo baudžiamąjį tyrimą dėl „Facebook Inc.“ vartotojų duomenų pardavimo kitoms bendrovėms.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šviežia ir kokybiška mėsa: kaip „Lidl“ užtikrina jos šviežumą?
Reklama
Kaip efektyviai atsikratyti drėgmės namuose ir neleisti jai sugrįžti?
Reklama
Sodyba – saugus uostas neramiais laikais
Reklama
Žaidimų industrijos profesionalus subūrusiems „Wargaming“ renginiams – prestižiniai tarptautiniai apdovanojimai