Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Facebook“, „Google“, „Youtube“ Lietuvos reklamdaviai skiria tiek, kiek vietos portalams

„Facebook“, „Google“, „Youtube“, specialistų vertinimu, atsiriekia nemenką dalį Lietuvos interneto reklamai skiriamų lėšų – manoma, kad tiuose tinkluose Lietuvos reklamdaviai skiria pinigų tiek, kad tai gali viršyti visas vietos portalų pajamas kartu sudėjus, sako rinkodaros specialistai.
Kompanijos „Youtube“ logotipas
Kompanijos „Youtube“ logotipas / Alvydo Opulskio/15min.lt montažas

„Google“ atstovybės Baltijos šalyse vadovas Vytautas Kubilius, „Verslo žinių“ paklaustas apie statistiką, teigė, kad „Google“ nė vienoje šalyje atskirai neplatina apžvalgų, neatskleidžia klientų ar bendrų augimo duomenų, bet neslepia, kad pirmieji „YouTube“, lietuvišką reklamą įsileidusios nuo šio pavasario, rezultatai išties gerokai pranoko lūkesčius.

Antrąjį šių metų ketvirtį palyginti su pirmuoju, rinkos tyrimų bendrovė TNS LT fiksuoja beveik 4 proc. mažesnę reklamos internete apimtį, tačiau didžiųjų tinklalapių pajamos šiemet auga gana sparčiai, o toks kritimas gali atspindėti prastesnius mažesnių portalų rezultatus.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?