„Facebook“ ir Australijos žiniasklaidos koncernas „News Corp“ pasiekė susitarimą

Ruperto Murdocho vadovaujama žiniasklaidos korporacija „News Corp“ antradienį pranešė apie trejų metų susitarimą, kuris bus sudarytas su „Facebook“ Australijoje, praėjus kelioms savaitėms po to, kai Kanbera įvedė įstatymus, reikalaujančius, kad skaitmeninės platformos mokėtų už rodomą naujienų turinį.
„Facebook“
„Facebook“ / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

Praėjusį mėnesį „Facebook“ pradėjo blokuoti naujienų rodymą ir australai nebegalėjo skelbti nuorodų į naujienų straipsnius ar matyti vietos žiniasklaidos priemonių feisbuko puslapių. Australų žiniasklaidos priemonės taip pat nebegalėjo dalytis savo turiniu.

Visgi vėliau JAV technologijų milžinė panaikino ribojimus ir sutiko derėtis dėl mokamų susitarimų su Australijos žiniasklaida, priversdama vyriausybę sušvelninti vadinamojo naujienų žiniasklaidos derybų kodekso taisykles.

Pagal susitarimą „News Corp“ valdomos Australijos žiniasklaidos priemonės teiks turinį per „Facebook“ paslaugą „News“, panašiai kaip pagal susitarimą, kurį bendrovės sudarė JAV 2019 metų spalio mėnesį.

Susitarimas bus taikomas dešimtims laikraščių visoje šalyje, įskaitant „The Australian“, Sidnėjaus „The Daily Telegraph“ ir Melburno „The Herald Sun“, o „Sky News Australia“ taip pat pasiekė naują išplėstinį susitarimą su „Facebook“.

Informacijos apie sandorio vertę nebuvo pateikta.

„News Corp“ vadovas Robertas Thomsonas teigė, kad susitarimo rezultatas yra „daugiau nei dešimtmečio rezultatas“.

„Susitarimas su „Facebook“ yra orientyras pertvarkant prekybos žurnalistų parengtu turiniu sąlygas ir turės reikšmingą bei esminį poveikį mūsų naujienų verslui Australijoje“, – sakoma jo pranešime.

„Facebook“ naujienų partnerystės vadovas Australijoje ir Naujojoje Zelandijoje Andrew Hunteris patvirtino susitarimus ir teigė, kad bendrovė „yra pasirengusi pasiūlyti paslaugą „Facebook News“ Australijoje“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis