„Mes norime leisti žmonėms siųsti pranešimus kompanijoms ir gauti norimų atsakymų, – sakė vienas iš „WhatsApp“ vadovų Matthew Idema. – Mes ketiname ateityje už tai iš įmonių imtis pinigus.“
Naujovė paliestų programėlę „WhatsApp Business“, sukurtą nedidelėms įmonėms, bei atskirą įrankį stambioms korporacijoms, kuris leis joms tiesiogiai prisijungti prie pagrindinės programėlės „WhatsApp“. Šiuo metu šios paslaugos yra išbandomos Brazilijoje, Europoje, Indijoje, Indonezijoje, ja jau naudojasi Nyderlandų aviakompanija „KLM Royal Dutch Airlines“.
Kaip žinoma, „Facebook“ 2014 metais sumokėjo už „WhatsApp“ 22 mlrd. JAV dolerių ir kol kas iš to neuždirbo nė cento. Tuo tarpu kompanijai taip pat priklausanti susirašinėjimo programėlė „Facebook Messenger“ jau duoda finansinės naudos, nes bendrovė gauna pajamų iš vartotojams rodomos reklamos.