„Facebook“ kuria „Snapchat“ analogą

Socialinio tinklo „Facebook“ komanda kuria savarankišką vaizdo kameros programėlę, siekdama paskatinti savo 1,6 mlrd. vartotojų dažniau dalintis įvairia vaizdo medžiaga, rašo wsj.com.
„Facebook“ logotipas
„Facebook“ logotipas / Scanpix nuotr.

Nauja programėlė yra kamera, panaši į „Snapchat“, kurios turinys, jį pasižiūrėjus adresatui, išnyksta, leidiniui sakė šaltiniai.

Programėlė vartotojui taip pat leis tiesiogines vaizdo transliacijas.

Programėlė dar tik pradedama vystyti, ir gali niekada neišvysti dienos šviesos.

Tačiau tai atspindi „Facebook“ kovą su pasyviu savo vartotojų elgesiu. Daug jų kasdien tikrina „Facebook“, tačiau ne visi dalijasi nuotraukomis, vaizdo medžiagomis ar net paprasčiausiais įrašais. Todėl bendrovė žūtbūt ieško būdų, kaip pakeisti šitą tendenciją.

„Facebook“ atstovė atsisakė kalbėti apie naują produktą. Apskritai ji teigė, kad turiniu dalijamasi yra panašiai, kaip ir ankstesniais metais.

Tuo metu leidinio šaltiniai tikino, kad naujos programėlės tikslas yra paskatinti žmones kurti daugiau foto ir videoturinio.

Kova su „Snapchat“

Kovą pasirodė pranešimas, kad Facebook“ savaitę įsigijo animuotų filtrų programėlę „Masquerade“. Šį žingsnį ekspertai taip pat vertina kaip įmonės siekį įveikti augantį „Snapchat“ populiarumą.

Nuo 2012 metų „Facebook“ bando vytis šį populiarų socialinį tinklą, ir naujas pirkinys parodo augančią įtampą tarp šių dviejų kompanijų, siekiant visaip įdarbinti vaizdo turinį ir iš to uždirbti.

„Snapchat“ 2011 metais pradėjus šokti viliotinį tūkstantmečio kartai, „Facebook“ pakartotinai, bet nesėkmingai bandė pamėgdžioti beveik visas patraukliausias „Snapchat“ funkcijas.

Scanpix nuotr./Snapchat logotipas
Scanpix nuotr./Snapchat logotipas

2012 metais įmonė pristatė „Poke“ – programėlę, kuri leidžia vartotojams siųsti save žeminančias nuotraukas ir vaizdo medžiagą. Ji žlugo po pusantrų metų.

2014 metais „Facebook“ bandė dar kartą – pristatė „Slingshotin“. Programėlė net nebuvo paleista.

„Facebook“ planuoja „Masquerade“ išlaikyti kaip savarankišką programą, į ją įtraukti į „Snapchat“ panašius asmenukių efektus. „Masquerade“ galimybės veikiausiai bus demonstruojamas „Facebook“ videoproduktuose – tai yra sritis, kuriai „Facebook“ pastaruoju metu skiria itin daug dėmesio.

„Snapchat“ per dieną jau publikuojama panašiai tiek videosiužetų, kaip ir „Facebook“, nors bendrovė ir turi gerokai mažiau aktyvių vartotojų.

8 mlrd. „Snapchat“ dienos videoperžiūrų yra 8 kartus didesnis skaičius nei prieš metus. „Facebook“ videoturinio žiūrimumas taip pat augo. „Facebook“ daug dėmesio pradėjo skirti naujam tiesioginės vaizdo transliacijos produktui.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų