Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Facebook“ laimėjo bylą prieš Kinijos kompaniją dėl prekės ženklo „face book“

JAV socialinis tinklas „Facebook“ Kinijoje laimėjo bylą prieš vietos kompaniją dėl šios įregistruoto prekės ženklo „face book“.
„Facebook“ ženklas
„Facebook“ ženklas / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

2014 metais Kinijos bendrovei „Zhongshan Pearl River“ buvo leista įregistruoti prekės ženklą „face book“, kurį kompanija ketino naudoti įvairių produktų, kaip gėrimai ir bulvių traškučiai, gamybai, skelbia Kinijos centrinė televizijos kanalas anglų kalba.

„Facebook“ kreipėsi į Kinijos teismą dėl tokio sprendimo ir teismas liepė tokį prekės ženklą įregistravusiems pareigūnams panaikinti priimtą sprendimą ir svarstyti šį klausimą iš naujo. Kinų bendrovė apskundė tokį pirmosios instancijos teismo sprendimą, tačiau Pekino aukštesnysis liaudies teismas patvirtino pirminį teismo sprendimą.

Teismo nuomone, bendrovei „Zhongshan Pearl River“ iš pat pradžių neturėjo būti leista įregistruoti minėto prekės ženklo.

Verta paminėti, kad socialinis tinklas „Facebook“ Kinijoje yra užblokuotas. Čia taip pat negalima naudotis „Google“ paslaugomis, skaityti kai kurių užsienio naujienų portalų. Tačiau „Facebook“ įkūrėjas ir vadovas Markas Zuckerbergas siekia gauti prieigą prie Kinijos rinkos.

Beje, kitas Kinijos teismas neseniai atmetė JAV milžinės „Apple“ skundą prieš nedidelę Kinijos įmonę, gaminančią „iphone“ prekės ženklo odos gaminius. Bendrovė „Xintong Tiandi“ tokį prekės ženklą užregistravo 2007 metais ir gamina odines pinigines, rankines ir dėklus telefonams.

Pirmieji bendrovės gaminami „iPhone“ telefonai atsirado 2007 metais, tačiau Kinijoje jais imta prekiauti tik 2009 metaus.

„Xintong Tiandi“ 2012 metais dėl savo prekės ženklo kreipėsi į Kinijos prekės ženklų komisiją, o vėliau ir į teismą. Tačiau kitais metais pirminę bylą pralaimėjo. Vėliau Pekino municipalinis aukštesnysis liaudies teismas nusprendė, kad „Apple“ nesugebėjo įrodyti, kad Kinijos visuomenei „iPhone“ prekės ženklas buvo plačiai žinomas dar prieš Kinijos odos gaminių įmonei įregistruojant savo prekės ženklą.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?