Pasaulinė sveikatos krizė sutrikdė beveik visų įmonių kasdienę veiklą. Ji itin paveikė mažiausias įmones – daugelis jų turėjo visiškai sustabdyti savo veiklą, o kitoms tapo nepalyginamai sunkiau pritraukti klientų, nes visuomenės įpročiai ir elgesys pandemijos metu pasikeitė.
Prisitaikymas prie naujos realybės mažoms įmonėms dažnai lėmė verslo modelio pokytį ir persikėlimą į skaitmeninę erdvę. Šie žingsniai gali padėti išlaikyti įmonės likvidumą ir darbo vietas, tačiau kai kuriems verslams toks pokytis yra itin sudėtingas iššūkis.
Jau netrukus „Facebook“, bendradarbiaudama su vietos partneriais – verslumo ir eksporto plėtros agentūra „Versli Lietuva“ ir „Facebook“ paslaugų atstovais Lietuvoje „Httpool“ – pradeda „Boost with Facebook“ platformos veiklą Lietuvoje.
„Suprantame, kad daugelis problemų, su kuriomis šiandien susiduria verslas, iš karto neišnyks, net ir panaikinus apribojimus. Siekdami padėti smulkiems verslams išgyventi šį sunkų laikotarpį, norime jiems palengvinti naudojimąsi interneto ir nemokamų „Facebook“ ir „Instagram“ įrankių teikiamomis galimybėmis. Siekiame, kad naudingos žinios pasiektų kuo daugiau smulkių ir vidutinių įmonių“, – teigia „Facebook“ viešosios politikos vadovas Vidurio ir Rytų Europoje Jacobas Turowski.
„Boost with Facebook“ platforma bus atidaryta per tiesioginę transliaciją – vyks nemokamos „Facebook Live“ skaitmeninių įrankių dirbtuvės, kurių metu dalyviai sužinos, kaip plėsti savo veiklą internete, didinti savo ir savo paslaugų žinomumą, taip pat susipažins su pagrindiniais skaitmeninės rinkodaros principais.
Vienas iš dirbtuvių dalyvių, lietuviškas natūralių aromaterapinių aliejų prekės ženklas „Aromama“, „Facebook“ tinkle vykdo skaitmeninės reklamos kampanijas, skirtas didinti prekės ženklo žinomumą ir auginti pardavimus. „Aromama“ naudoja „Facebook Pixel“ įrankį, kuris leidžia geriau suvokti savo auditoriją stebint, kaip žmonės reaguoja ir įsitraukia į prekės ženklo veiklą internete. Duomenys rodo, kad kiekviena suasmenintos reklamos kampanija šiam verslui buvo sėkminga, nes vienas reklamai išleistas euras vidutiniškai atnešė 200 kartų didesnę grąžą.
„Pastarieji metai parodė, kaip svarbu gebėti greitai prisitaikyti. Keisti tradicinį neinternetinį verslo modelį ir pereiti į skaitmeninę erdvę mažosioms ir vidutinėms įmonėms buvo būtina išlikimo sąlyga. Kaip patraukti klientų dėmesį, parduoti internete, kokius skaitmeninius pardavimo kanalus ir įrankius pasirinkti – visa tai reikalauja specifinių žinių ir patirties. Ši platforma padės verslui spręsti problemas, su kuriomis jie susiduria internete“, – sako „Versli Lietuva“ verslumo departamento direktorė Inga Juozapavičienė.
Pradėjus veikti platformai, per ateinančias 4 savaites joje bus skelbiama iš anksto įrašytų virtualių mokymų serija. Šie mokymai bus skelbiami kartą per savaitę „Boost with Facebook“ mokymų aplinkoje.