„Facebook“ netrukus pristatys skirtuką, kuriame skelbs WSJ ir kitų leidinių naujienas

JAV žiniasklaidos bendrovė „News“ sudarė sutartį su socialinio tinklo valdytoja „Facebook“ dėl verslo leidinyje „The Wall Street Journal“ (WSJ) bei kituose leidiniuose, priklausančiuose „Dow Jones“, taip pat „New York Post“ skelbiamų naujienų publikavimą socialinio tinklo naujienų skirtuke, kuris pasirodys 2019 metų rudenį.
„Facebook“
„Facebook“ / 123rf.com nuotr.

Mainais „News“ gaus licencijuotą atlygį už naujienų teikimą naujajam „Facebook“ skirtukui.

Tarp kitų leidinių, sudariusių panašius susitarimus su socialiniu tinklu, yra „The Washington Post“, „The BuzzFeed News“ ir „The Business Insider“, rašo WSJ, remdamasis informuotais šaltiniais.

„Džiaugiuosi, kad turėsime galimybę į skirtuką įtraukti apdovanojimų pelniusio „The Wall Street Journal“ ir kitų „News“ leidinių turinį“, – pareiškė „Facebook“ vadovas Markas Zuckerbergas.

„Reuters“/„Scanpix“ nuotr./Markas Zuckerbergas
„Reuters“/„Scanpix“ nuotr./Markas Zuckerbergas

„Facebook“ pasiūlė įvairaus atlygio sistemą, apimančią mokesčius, siekiančius nuo šimtų tūkstančių dolerių per metus nedideliems leidiniams iki kelių milijonų mokesčius didesniems leidiniams.

„Facebook“ į naująjį skirtuką nori įtraukti naujienų iš maždaug 200 skirtingų leidinių, tačiau siūlosi sumokėti tik ketvirtadaliui bendrovių, kurios pateiks savo naujienas.

Susitarimas su „News“ leis „Facebook“ skelbti „Dow Jones“ agentūrų, įskaitant WSJ, „The Barron's“, „The MarketWatch“, „The Financial News“ ir „The Mansion Global“, antraštes.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis