Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

„Facebook“ pelnas šoktelėjo 166 proc.

Jungtinių Valstijų bendrovė „Facebook“, valdanti to paties pavadinimo socialinį tinklą, paskelbė dar vienus itin gerus ketvirtinius veiklos rezultatus, kuriems daugiausia įtakos turėjo pajamos iš reklamos.
„Facebook“
„Facebook“ / Scanpix nuotr.

Nors rezultatai viršijo Volstrito analitikų lūkesčius, kompanijos akcijos atpigo daugiau nei 8 proc. iki 116,54 JAV dolerio po to, kai ji perspėjo, kad ateinančiais metais pajamos turėtų augti lėčiau, nes bendrovė ketina daug investuoti į inžinierius ir duomenų centrus siekdami ilgalaikių tikslų.

„Žmonės ir toliau tikisi tokių rezultatų, tačiau juos sunku išlaikyti“, – rinkos reakciją paaiškino „Enderle Group“ analitikas Robas Enderle.

„Facebook“ pelnas trečiąjį šių metų ketvirtį, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu prieš metus, padidėjo 166 proc. iki 2,4 mlrd. JAV dolerių. O pajamos išaugo nuo 4,5 mlrd. iki 7 mlrd. JAV dolerių.

„Turėjome dar vieną gerą ketvirtį“, – rezultatus pakomentavo „Facebook“ įkūrėjas ir vadovas Markas Zuckerbergas.

Rugsėjo pabaigoje „Facebook“ turėjo 1,79 mlrd. mėnesinių vartotojų, o tai yra 16 proc. daugiau nei prieš metus tuo pačiu laikotarpiu. Prie socialinio tinklo prisijungiančiųjų mobiliaisiais įrenginiais padaugėjo 20 proc. iki 1,66 mln. žmonių.

Bendrovės pajamos iš reklamos padidėjo 59 proc. iki 6,816 mlrd. JAV dolerių. O pajamos iš mobiliosios reklamos sudarė maždaug 84 proc. visų pajamų iš reklamos, palyginti su 78 proc. tą patį laikotarpį pernai.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos