„Facebook“ pirmųjų trijų 2015 m. mėnesių pelnas siekė 512 mln. JAV dolerių ir buvo net 20 proc. mažesnis, lyginant su 2014 m. Tačiau bendrovės pajamos per pirmuosius tris 2015 m. mėnesius išaugo 42 proc. iki 3,5 mlrd. JAV dolerių.
Lyginant su 2014 m., šio socialinio tinklo vartotojų skaičius išaugo 13 proc.
Lyginant su 2014 m., šio socialinio tinklo vartotojų skaičius išaugo 13 proc.
Be to, jaunų vartotojų, naudojančių „Facebook“ savo išmaniuosiuose telefonuose skaičius 2015 m. jau spėjo išaugti 24 proc. iki 1,25 mlrd.
Nepaisant geresnio negu tikėtasi „Facebook“ pelno, investuojai nerimauja dėl sumažėjusio pajamų augimo ir didėjančių bendrovės išlaidų. Pastaruoju metu „Facebook“ skiria vis daugiau lėšų tyrimams ir plėtrai.
Per metus „Facebook“ išlaidos tyrimams ir plėtrai išaugo nuo 181 iki 566 mlrd. dolerių.