Kompanija paskelbė, kad bandomieji pakeitimai nuo šios savaitės bus taikomi „nedidelei žmonių daliai“ Kanadoje, Brazilijoje ir Indonezijoje, o artimiausiomis savaitėmis bus įvesti ir Jungtinėse Valstijose.
„Per šiuos pradinius bandymus aiškinsimės įvairius būdus politiniam turiniui, kuris siūlomas žmonėms, klasifikuoti naudojant skirtingus signalus, o tada nuspręsime dėl metodų, kuriuos pasitelksime judėdami į priekį“, – sakė produktų vadybos direktorė Aastha Gupta.
Pakeitimai nepaveiks informacijos apie COVID-19 pandemiją ir pasaulinių sveikatos organizacijų bei oficialių vyriausybės agentūrų turinio.
„Kaip Markas Zuckerbergas neseniai paminėjo per mūsų finansinių rezultatų aptarimą, tarp pagrindinių dalykų, kuriuos girdime iš savo bendruomenės –jog žmonės nenori, kad politinis turinys užvaldytų jiems siūlomą turinį“, – sakė A.Gupta.
„Artimiausius kelis mėnesius stengsimės geriau suprasti, kam įvairūs žmonės teikia pirmenybę, kalbant apie politinį turinį, ir išbandysime virtinę metodų, pagrįstų šiomis įžvalgomis“, – pridūrė ji.
Tokių pakeitimų imtasi „Facebook“ ir kitoms platformoms sulaukiant griežtos kritikos, kad jos nepakankamai stengėsi riboti politinę dezinformaciją ir manipuliavimą, ypač rinkimų laikotarpiais.
M.Zuckerbergas praėjusį mėnesį sakė, kad „Facebook“ siekia „mažinti temperatūrą“ didžiulėje savo platformoje ir apriboti skaldančias bei kurstančias politines kalbas, kurioms šis socialinis tinklas ilgą laiką buvo puiki terpė.
Pasak jo, socialinės žiniasklaidos milžinė savo vartotojams neberekomenduos grupių politinėmis temomis ir ieško būdų mažinti politinio turinio, kurį vartotojams naujienų sraute siūlo jos automatizuotos sistemos, kiekį.
„Vis tiek sudarysime sąlygas žmonėms dalyvauti politinėse grupėse ir diskusijose, jei jie to nori“, – tuomet sakė M.Zuckerbergas.