Iki šiol tik apie augimą skelbusi „Meta“ buvo priversta pripažinti, kad jos pajamos traukėsi.
Kiek anksčiau šiais metais bendrovė pranešė jau buvo pranešusi apie pirmąjį kasdienių vartotojų skaičiaus susitraukimą.
„Šis laikotarpis reikalauja didesnio intensyvumo ir aš tikiuosi, kad nuveiksime daugiau su mažiau išteklių“, – analitikams teigė generalinis direktorius Markas Zuckerbergas, įmonei pranešus, kad jos pelnas sumažėjo 36 proc. iki 6,7 mlrd. JAV dolerių.
„Meta“ taip pat teigė, kad pajamos per neseniai pasibaigusį ketvirtį sumenko 1 proc. iki 28,8 mlrd. JAV dolerių.
Tai pirmasis rodiklio sumažėjimas nuo tada, kai bendrovė pradėjo prekiauti savo akcijomis biržoje.
„Ketvirčio pajamų sumažėjimas, palyginti su analogišku laikotarpiu prieš metus rodo, kaip greitai „Meta“ verslas pablogėjo“, – pažymėjo tyrimų bendrovės „eMarketer“ analitikė Debra Aho Williamson.
„Geros naujienos, jei galime tai pavadinti, yra tai, kad jos konkurentės skaitmeninės reklamos srityje taip pat sulėtėjo“, – pridūrė analitikė.
Visgi „Meta“ pranešė, kad kasdienių „Facebook“ vartotojų skaičius išaugo iki 1,97 mlrd., nepaisant priešingų analitikų prognozių, nors ir pastebėjo, kad per mėnesį vartotojų sumažėjo maždaug dviem milijonais iki 2,93 milijardo.
Be to, „Meta“ nuolat sulaukia įstatymų leidėjų ir reguliavimo institucijų dėmesio bei patikrinimų, kaip bendrovė ne tik naudoja savo didžiulę įtaką, bet ir koks jos poveikis vartotojams.
Rezultatai paskelbti praėjus vos kelioms valandoms po to, kai JAV reguliavimo institucijos paskelbė apie planuojamą mėginimą užblokuoti galimybę „Meta“ perimti virtualios realybės kūno rengybos programėlių kūrėją „Within“, o tai gali tapti rimtu smūgiu technologijų milžinės ambicijoms sukurti savo metavisatą.