„FedEx“ įkūrėjas traukiasi iš generalinio direktoriaus posto

JAV siuntų bendrovės „FedEx“ įkūrėjas Frederickas Smithas, vadovavęs įmonei beveik penkis dešimtmečius, atsistatydins iš generalinio direktoriaus pareigų, pirmadienį paskelbė bendrovė.
„FedEx“
„FedEx“ / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

„FedEx“, kuri valdant F.Smithui iš kuklios įmonės JAV Tenesio valstijoje išaugo į pasaulinę milžinę, turinčią 570 tūkst. darbuotojų, paskelbė, kad bendrovės vairą perims generalinis administracijos direktorius Rajas Subramaniamas.

Naujasis vadovas pareigas perims birželio 1 dieną, kai 77 metų F.Smithas taps direktorių valdybos pirmininku, o R.Subramaniamas – įmonės prezidentu ir generaliniu direktoriumi.

F.Smithas pirmą kartą sugalvojo „Federal Express“ – 1994 metais pavadinimas buvo sutrumpintas į „FedEx“ – idėją būdamas Jeilio universiteto bakalauru, kai padarė išvadą, jog skubaus siuntų pristatymo paslauga yra būtina šalies ekonomikai.

„F.Smithas pavadino įmonę „Federal Express“, nes manė, kad patriotinė žodžio „federalinė“ reikšmė rodo susidomėjimą visos šalies ekonomine veikla“, – rašoma oficialioje bendrovės istorijoje.

„Jis taip pat tikėjosi, kad pavadinimas susilauks susidomėjimo iš JAV Federalinio rezervo sistemos – potencialios klientės. Nors centrinis bankas atmetė jo pasiūlymą, F.Smithas paliko pavadinimą, nes manė, kad jis įsimintinas ir padės pritraukti visuomenės dėmesį“, – sakoma įmonės pristatyme.

1973 metais bendrovė turėjo 14 nedidelių orlaivių, o šiuo metu valdo kelis šimtus orlaivių ir pasaulinį logistikos tinklą. Praėjusiais metais ji pranešė gavusi 84 mlrd. JAV dolerių pajamų.

R.Subramaniamas prisijungė prie „FedEx“ 1991 metais.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis