„FedEx“ žengia šį žingsnį praėjus dviem mėnesiams po to, kai pranešė nebeteiksianti greitojo pašto paslaugų „Amazon“, nes pradeda bendradarbiauti su kitomis internetinės mažmeninės prekybos sektoriaus veikėjomis.
„Šis pokytis atitinka mūsų strategiją sutelkti dėmesį į platesnę elektroninės prekybos rinką, o pastarojo meto rezultatai rodo, kad tam turime puikias galimybes, atsižvelgiant į mūsų pristatymo keliais tinklą“, – sakoma „FedEx“ pranešime.
„Amazon“ plečia savo logistikos tinklą ir šiais metais pasiūlė 10 tūkst. JAV dolerių išmokas tiems savo darbuotojams, kurie atsisakys darbo vietos ir įkurs savo pristatymo įmones.
Birželio mėnesį „FedEx“ pranešė, kad iš „Amazon“ gautos pajamos sudarė mažiau nei 1,3 proc. visų bendrovės 2018 metais gautų pajamų ir paskelbė kurianti tinklą, skirtą „aptarnauti tūkstančius mažmenininkų elektroninės prekybos erdvėje“.
„Amazon“, kuri taip pat turi savo logistinį orlaivių ir transporto priemonių parką bei atlieka eksperimentinius pristatymus bepilotėmis skraidyklėmis ir transporto priemonėmis, susidūrė su prezidento Donaldo Trumpo kritika, kuris pareiškė, kad bendrovės susitarimas su JAV pašto tarnyba numato per daug palankias kainas.
Paklausta apie šiuos pokyčius, „Amazon“ savo pareiškime teigė: „Nuolat tobuliname pristatymo būdus ir kartais tai reiškia, jog turime iš naujo įvertinti ryšius su vežėjais. „FedEx“ daugelį metų buvo puiki mūsų partnerė ir mes vertiname jų darbą pristatant siuntas mūsų klientams.“