„FedEx“ praėjusį ketvirtį skaičiavo trigubai didesnį pelną

JAV siuntų bendrovė „FedEx“ ketvirtadienį pranešė, kad pastarąjį ketvirtį jos pelnas beveik patrigubėjo, nepaisant žiemiškų orų, sukėlusių problemų kai kuriuose bendrovės centruose.
„FedEx“ automobilis
„FedEx“ automobilis / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

Pandemijos metu apsipirkimo internete apimtys išaugo, nes vis daugiau žmonių vengia eiti į parduotuves. Dėl šios priežasties siuntų pristatymų įmonių, tokių kaip „FedEx“, paslaugos tapo labai paklausios.

Bendrovės generalinis direktorius Frederickas Smithas sakė tikintis, kad paklausa „artimiausioje ateityje išliks labai didelė“.

Be pirkėjų užsakymų pristatymo, bendrovė taip pat pristatė vakcinas COVID-19 – šią užduotį F. Smithas pavadino „svarbiausiu darbu „FedEx“ istorijoje“.

Tenesio valstijos Memfio mieste įsikūrusi bendrovė pranešė, kad grynosios pajamos gruodžio–vasario mėnesiais siekė 892 mln. JAV dolerių, palyginti su 315 mln. JAV dolerių tuo pačiu laikotarpiu prieš metus.

Koreguotas pelnas siekė 3,47 JAV dolerio už akciją, pranokdamas Volstryto lūkesčius, skelbia „Zacks Investment Research“.

„FedEx“ teigimu, praėjusį mėnesį įsivyravę itin šalti orai sutrikdė kelių jos centrų, įskaitant kai Indianos, Tenesio ir Teksaso valstijose, darbą, todėl bendrovė prarado 350 mln. JAV dolerių veiklos pajamų.

Tuo tarpu bendrosios pajamos išaugo 23 proc. iki 21,5 mlrd. JAV dolerių ir taip pat pranoko lūkesčius.

„FedEx Corp.“ akcijos, kurių vertė per pastaruosius metus išaugo daugiau nei dvigubai, ketvirtadienį po prekybos sesijos valandų pabrango 3,7 proc. iki 273,13 JAV dolerio.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis