„Fegda grupės“ vadovas Gediminas Gribulis teigė, kad pernai daugiausiai iššūkių kėlė dėl karo sustojusios tiekimo grandinės, smarkiai svyravusios energetinių išteklių kainos, tačiau su problemomis susitvarkyti pavyko.
„Įveikėme ir prisitaikėme prie visko – sustojusių tiekimo grandinių, nematyto energetinių išteklių kainų svyravimo, tad metų pabaigoje jautėmės tvirtai ir net sugebėjome pagerinti rezultatus, nors vasarą prognozės buvo visiškai niūrios. Šiandien esame labiau prisitaikę, pertvarkę procesus ir geriau pasiruošę naujiems sukrėtimams“, – pranešime sakė G.Gribulis.
Jo teigimu, karo sukeltus išbandymus pavyko suvaldyti ir dėl to, kad grupė turėjo sukauptų rezervų, taip pat rasti sutarimai dėl valstybės užsakymu įgyvendinamų projektų kainų indeksavimo smarkiai pabrangus statybinėms medžiagoms.
Grupės bendrovės dalyvauja strateginiuose valstybės projektuose – europinės vėžės geležinkelio „Rail Baltica“ statybose, magistralinio kelio „Via Baltica“ rekonstrukcijoje.
Anot G.Gribulio, šiemet grupės pajamos turėtų augti 30–40 proc.
Šiemet grupės įmonės ketina įdarbinti 150-250 naujų darbuotojų – nuo aukštos kvalifikacijos inžinierių iki darbininkų keliuose, tačiau rinkoje jų rasti yra didžiulė problema, kuri tapo dar aktualesnė, kai, G. Gribulio teigimu, pernai Ukrainoje kilo karas ir dauguma darbuotojų ukrainiečių išvyko ginti savo šalies.
„Fegda grupę“ sudaro „Fegda grupė“, „Fegda“, „Tilsta“ ir „SRP projektas“.
Grupei taip pat leista įgyti ne mažiau nei 75,1 proc. restruktūrizuojamos statybų bendrovės „Alkesta“ akcijų, penktadienį pranešė Konkurencijos taryba – anot jos, dėl sandorio nebus itin apribota konkurencija rinkose.
„Fegda grupės“ akcininkai yra trys fiziniai asmenys ir aštuonių asmenų valdoma įmonė „Milsa“. „Alkestą“ valdo trys fiziniai asmenys.