„Fegda“ Vilniaus terminalo rangovo konkursą laimėjo, pasiūliusi 126,792 mln. litų (su PVM) kainą, pirmadienį pranešė „Lietuvos geležinkelių“ atstovas Vidmantas Gudas.
Konkurse dalyvavo viena didžiausių šalyje kelių ir geležinkelių statybos bendrovių „Panevėžio keliai“ (131,771 mln.), Alytaus kelių ir tiltų statybos bendrovė „Alkesta“ (132,252 mln. litų), Gargždų statybos bendrovė „Hidrostatyba“ (139,031 mln. litų), viena didžiausių Lietuvoje statybos įmonių Panevėžio statybos trestas (139,183 mln. litų), „Kauno dujotiekio statybos“ ir „Alvoros“ konsorciumas (142,053 mln. litų), „LitCon“ ir Sankt Peterburgo „A plus development“ susivienijimas (147,021 mln. litų), „Žilinskio ir ko“ bei „Litana ir Ko“ konsorciumas (153,442 mln. litų) ir „Lemminkainen Lietuvos“ bei „Šiaulių plento“ susivienijimas (166,2 mln. litų).
Rangovas turės suprojektuoti ir pastatyti intermodalinį terminalą, kuris bus įrengtas Vilniaus viešajame logistikos centre. 85 proc. projektų vertės finansuoja Europos Sąjungos struktūriniai fondai.
Susisiekimo ministerija anksčiau skelbė, kad iki 2014 metų Vilnius turės analogų Rytų ir Vidurio Europoje neturintį konteinerinį sausumos terminalą, kurio statybai ketinama skirti 84 mln. litų. Logistikos parkas kuriasi teritorijoje netoli Pagirių gyvenvietės ir vienos didžiausių IX geležinkelių transporto koridoriuje Vaidotų skirstymo stoties, be to, jis yra šalia Vilniaus oro uosto ir Vilniaus pietinio aplinkkelio.