Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

„Ferrari“ rinkai pasiūlė savo akcijų, jos iškart šoktelėjo 15 proc.

„Ferrari“ trečiadienį pradėjo prekiauti savo akcijomis – rinkai pasiūlė 10 proc. jų. Bendrovė pradėjo pardavinėti akcijas po 48–52 JAV dolerius, siekdama surinkti milijardą dolerių. Prekybos pradžioje jos išsyk šoktelėjo 15 proc. iki 60 JAV dolerių už akciją, rašo Marketwatch.com.
Temos: 2 Ferrari Akcijos

90 proc. „Ferrari“ akcijų priklauso italų ir amerikiečių automobilių gamintojui „Fiat Chrysler Automobiles“, o likę 10 proc. – kompanijos įkūrėjo sūnui Piero Ferrari.

Akcijų platinimas yra dalis proceso, kuriuo siekiama atskirti „Ferrari“ nuo FCA, kuri planuoja likusius 80 proc. akcijų pervesti savo akcininkams.

Įmonė yra labai priklausoma nuo „Formulės 1” komandos, kolekcininkų ir entuziastų.

Bendrovės komanda  „Scuderia Ferrari“ laimėjo net 222 „Grand Prix“ lenktynes. „Formulė 1” pritraukia 425 mln. televizijos žiūrovų. Taigi įmonės vertė tiesiogiai priklauso nuo talentų paieškos ir jų sėkmės lenktynėse.

„Ferrari“ klientai daugiausia įmonės produktus mėgsta dėl to, kad jie yra išskirtiniai, taigi automobilių ir atitinkamų jų modelių yra pagaminamas tik ribotas kiekis.

Pernai bendrovė gavo 2,76 mlrd. eurų pajamų, uždirbo 265 mln. eurų. Parduoti buvo 7255 automobiliai. Palyginkime su konkurentais –  „Maserati“ pasaulyje pardavė 36,5 tūkst., „Porsche“ – 120 tūkst. automobilių nuo 2014 metų sausio iki rugpjūčio. Ribotas „Ferrari“ automobilių kiekis riboja ir įmonės galimybę augti.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Tyrimas: lietuviams planuojant kalėdinio stalo meniu svarbiausia kokybė bei šviežumas
Reklama
Jasonas Stathamas perima „World of Tanks“ tankų vado vaidmenį „Holiday Ops 2025“ renginyje
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos