90 proc. „Ferrari“ akcijų priklauso italų ir amerikiečių automobilių gamintojui „Fiat Chrysler Automobiles“, o likę 10 proc. – kompanijos įkūrėjo sūnui Piero Ferrari.
Akcijų platinimas yra dalis proceso, kuriuo siekiama atskirti „Ferrari“ nuo FCA, kuri planuoja likusius 80 proc. akcijų pervesti savo akcininkams.
Įmonė yra labai priklausoma nuo „Formulės 1” komandos, kolekcininkų ir entuziastų.
Bendrovės komanda „Scuderia Ferrari“ laimėjo net 222 „Grand Prix“ lenktynes. „Formulė 1” pritraukia 425 mln. televizijos žiūrovų. Taigi įmonės vertė tiesiogiai priklauso nuo talentų paieškos ir jų sėkmės lenktynėse.
„Ferrari“ klientai daugiausia įmonės produktus mėgsta dėl to, kad jie yra išskirtiniai, taigi automobilių ir atitinkamų jų modelių yra pagaminamas tik ribotas kiekis.
Pernai bendrovė gavo 2,76 mlrd. eurų pajamų, uždirbo 265 mln. eurų. Parduoti buvo 7255 automobiliai. Palyginkime su konkurentais – „Maserati“ pasaulyje pardavė 36,5 tūkst., „Porsche“ – 120 tūkst. automobilių nuo 2014 metų sausio iki rugpjūčio. Ribotas „Ferrari“ automobilių kiekis riboja ir įmonės galimybę augti.