Kaip teigiama bendrovės „Stellantis“ pranešime spaudai, bendrovės akcijomis bus pradėta prekiauti sausio 18 dieną Paryžiuje ir Milane bei sausio 19 dieną Niujorke.
Remiantis 2019 metų duomenimis, bendrovė užims trečia vietą pasaulyje pagal pardavimus, rašo „The Wall Street Journal“ (WSJ). Penktadienį prekybos sesijos pabaigoje FCA ir PSA kapitalizacija kartu paėmus sudarė daugiau nei 51 mlrd. JAV dolerių.
PSA ir FCA susitarė dėl susijungimo 2019 metų gruodžio mėnesį. Praėjusių metų rugsėjį bendrovės pakeitė sandorio sąlygas dėl pasikeitusių aplinkybių, susijusių su COVID-19 pandemija. PSA ir FCA akcininkai sujungimui pritarė šių metų sausio pradžioje.
Jungtinei įmonei vadovaus Carlosas Tavaresas, kuris anksčiau ėjo PSA generalinio direktoriaus pareigas.
Kaip pažymi WSJ, vienas iš pagrindinių C.Tavareso uždavinių yra dviejų bendrovių, turinčių apie 50 gamyklų pasaulyje, gamybos integracija.
Pasak „LMC Automotive“, daugelyje gamyklų yra gamybos pajėgumai yra nepakankamai išnaudojami.
Be to, „Stellantis“ vadovas turės sustiprinti bendrovės pozicijas Kinijoje, kur FCA ir PSA bendri pardavimai pernai sudarė mažiau nei 1 procentą. Taip pat jo laukia užduotis išspręsti nuostolingos „Fiat Chrysler“ veiklos Europoje klausimą.
„Stellantis“ laukia investicijos į elektrinių transporto priemonių plėtrą, siekiant neatsiliktų nuo kitų pramonės dalyvių, įskaitant „General Motors“, kuris iki 2025 metų planuoja išleisti 27 mlrd. JAV dolerių elektriniams ir autonominiams automobiliams kurti.
„Stellantis“ tikisi, kad didelę dėl susijungimo sutaupytų lėšų dalį skirs naujų technologijų plėtrai.
Manoma, kad susijungimas leis sutaupyti apie 6 mlrd. JAV dolerių per metus.
Visgi pirmiausia automobilių gamintoja turės išspręsti gamybos operacijų ir modelių dubliavimo problemą, tuo pačiu neuždarydama gamyklų ir neatsisakydamas prekės ženklų, kaip žadėjo susijungusių įmonių vadovai.
Pasak analitikų, ši užduotis gali būti sudėtinga atsižvelgiant į tai, kad dėl pandemijos sumažėjo paklausa.