Iki šiol taikyta strategija rėmėsi bendrovės kaip tilto tarp Europos ir Azijos „trumpuoju šiauriniu maršrutu“ skrendant virš Rusijos vaidmeniu.
„Po Rusijos invazijos į Ukrainą ir vėlesnio Rusijos oro erdvės uždarymo, „Finnair“ skrydžių maršrutai į Azija dabar gerokai pailgėjo, o tai silpnina bendrovės pelningumą“, – nurodė vežėja.
Pasak bendrovės, ji išlaikė maršrutus į Aziją po ES sprendimo uždaryti savo oro erdvę Rusijos orlaiviams ir Maskvos atsakomųjų žingsnių, tačiau tai skrydžiai pailgėjo keliomis valandomis, o tai reikalauja didesnių degalų sąnaudų.
Dėl to „Finnair“ pareiškė privalanti atnaujinti savo strategiją.
Tarp paskelbtų priemonių yra naujos kelionių vietos, siekiant užtikrinti „geografiškai labiau subalansuotą tinklą“ ir sumažinti išlaidas maždaug 15 proc., palyginti su 2019 metais.
„Tikslas – sukurti ekonomiškesnę „Finnair“, kuri galėtų grįžti į priešpandeminį pelningumo lygį“, – pranešime teigė „Finnair“ generalinis direktorius Topi Manneras.
Kaip ir daugelis varžovių, „Finnair“ buvo priversta imtis didelių sąnaudų mažinimo priemonių, kad susidorotų su koronaviruso pandemijos padariniais.
2021 metų pabaigoje „Finnair“ turėjo 5 365 darbuotojus, maždaug 850 mažiau nei 2020-ųjų pabaigoje ir 1 400 mažiau nei prieš COVID-19 pandemiją.