„Fonterra“ atvėrė kelią į Kiniją „Rokiškio sūrio“ mocarelai

Viena didžiausių šalyje pieno perdirbimo grupių „Rokiškio sūris“ netrukus į Kiniją eksportuos daugiau nei 800 tonų mocarelos sūrio. Susitarimą su kinais padėjo pasiekti į įmonę investavusi Naujosios Zelandijos pieno perdirbimo milžinė „Fonterra“.
„Rokiškio pienas‟ direktorius Dalius Trumpa
„Rokiškio pienas‟ direktorius Dalius Trumpa / Juliaus Kalinsko / 15min nuotr.

„Mes į Kiniją stengiamės parduoti ir mums nelabai sekėsi. Leidimą Lietuva turi jau beveik dvejus metus. Dabar mums pavyko sutarti dėl labai didelio kontrakto, tik padedant „Fonterrai“ ir naudojant jų kanalus bei užtikrinimus Kinijos pusei, kad tai gera ir rimta kompanija. Mums nebereikia to įrodinėti ir siųsti bandomąsias partijas“, – BNS sakė „Rokiškio sūrio“ valdybos pirmininkas Dalius Trumpa.

„Fonterros“ atėjimas jau davė tiesioginės naudos“, – pridūrė D. Trumpa.

Anot jo, sandoris su pirkėjais Kinijoje jau yra sudarytas, o pirmoji produkcijos partija turėtų būti išsiųsta dar šią savaitę.

Į Kiniją jau eksportuoja trys šalies pieno įmonės: „Rokiškio sūris“ šių metų kovą eksportavo 300 tonų laktozės, Vilkyškių pieninė sausį – apie 20 tonų mocarelos, „Marijampolės pieno konservai“ loiepą – apie 100 tonų konservuoto nesaldinto pieno.

„Rokiškio sūris“ spalio 13 dieną pasirašė akcijų pirkimo-pardavimo sutartį su „Fonterra“ – pastaroji už daugiau nei 7 mln. eurų įsigijo apie dešimtadalį bendrovės akcijų. Sandoris, pasak D. Trumpos, iš esmės baigtas.

„Mes mąstome, kad sandoris baigtas spalio 13 dieną, kada buvo visos sutartos sąlygos, o dabar yra sandorio vykdymo etapai. Dar reikia užregistruoti registre“, – kalbėjo D. Trumpa.

D. Trumpa anksčiau yra sakęs, kad strateginė partnerystė su „ Fonterra“ leis modernizuoti įmonę, perimti pasaulinę verslo valdymo patirtį, didinti specialistų kvalifikaciją, plėsti asortimentą aukštos ir atverti naujus eksporto kanalus.

„Fonterra“ užima 85 proc. Naujosios Zelandijos pieno gamybos ir perdirbimo rinkos, ji kasmet perdirba apie 22 mln. tonų pieno, eksportuoja 95 proc. produkcijos.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis