„Foodout.lt“ pasitraukimas išaugino konkurentų „Wolt LT“ ir „Lėkštės“ pardavimus

Praėjusių metų lapkričio viduryje veiklą nutraukus maisto išvežiojimo bendrovei „Foodout.lt“, išaugo konkurentų pardavimai, rašo „Verslo žinios“.
Maisto pristatymo paslauga
Maisto pristatymo paslauga / Žygimanto Gedvilos / BNS nuotr.
Temos: 1 Foodout LT, UAB

Įmonės „Maistas į namus“ valdomos maisto pristatymo bendrovės „Lėkštė“ pardavimai praėjusių metų gruodį ir šį sausį, palyginti su ankstesniais mėnesiais, išaugo dvigubai. Su „Lėkšte“ bendradarbiauti pradėjo 40 naujų maitinimo įstaigų. Įmonė kurjeriams 20 proc. padidino atlyginimus.

Bendrovė „Wolt LT“ dienraščiui pateikė mažiau informacijos apie „Foodout.lt“ pasitraukimo įtaką, bet nurodė, kad nuo praėjusių metų rugpjūčio įmonės paslaugų poreikis Lietuvoje kas savaitę auga bent po 15 proc.

Bendrovės „Maistas į namus“ pajamos pernai siekė kiek daugiau nei 488 tūkst. eurų (2017-aisiais – 352 tūkst. eurų), grynasis pelnas – apie30 tūkst. eurų (12 tūkst. eurų).

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų