Pranešime nurodoma, kad sandorio detalės neatskleidžiamos.
Įmonė teigia, kad taip pat įkurta „Foodout Group“, kuri bus atsakinga už Lietuvoje, Latvijoje, Estijoje, Ukrainoje, Baltarusijoje bei Irane veikiančių „Foodout“ įmonių veiklą.
„Maisto užsakymo internetu iš restoranų rinka šiuo metu konsoliduojasi, todėl investicijų pritraukimas rinkose, kuriose yra aiškus lyderis, plėtros požiūriu yra protingiausias būdas užtikrinti investicijų grąžą. Tuo pačiu sujungdami jėgas, mes atveriame duris ir į platesnes vidurio ir rytų Europos bei NVS rinkas“ – pranešime sakė „Foodout Group“ valdybos pirmininkas Tomas Martūnas.
Bendra grupės apyvarta 2016 metais siekė 10 mln. eurų, tuo metu per pirmuosius penkis 2017 metų mėnesius ji išaugo 53 proc. iki 6 mln. eurų.