Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Forto“ restoranai šiemet ketina atsinaujinti

„Forto“ prekės ženklo restoranus valdanti „Restoranų grupė Fortas“ šiemet ketina atnaujinti savo valdomų dalies restoranų stilių, interjerą ir meniu, o į plėtrą nebus koncentruojamasi, rašo „Verslo žinios“.
Šakutė ir peilis
Šakutė ir peilis / „Shutterstock“ nuotr.
Temos: 1 „Fortas“

„Atsinaujinimas bus kompleksinis: prekių ženklų, stiliaus, interjero, meniu (...) Vartojimas auga, žmonės daugiau lankosi viešojo maitinimo įstaigose, daugiau išleidžia, ieško naujienų, perka išsinešti, gausėja valgančiųjų restorane dienos pietūs, stiprėja pusryčių segmentas – vis daugiau žmonių restorane ir pusryčiauja“, – tvirtino įmonės rinkodaros vadovas Kęstutis Markevičius.

Anot jo, šiemet nauji restoranai nebus atidaryti. Interjeras bus pakeistas trijuose „Forto“ restoranuose, tarp jų yra Vilniaus prekybos centruose „Panorama“ ir „Europa“ veikiantys „Fortai“. Interjero atnaujinimams bus skirta 0,6 mln. eurų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
„ID Vilnius“ – Vilniaus miesto technologijų kompetencijų centro link
Reklama
Šviežia ir kokybiška mėsa: kaip „Lidl“ užtikrina jos šviežumą?
Reklama
Kaip efektyviai atsikratyti drėgmės namuose ir neleisti jai sugrįžti?
Reklama
Sodyba – saugus uostas neramiais laikais