Paskutinė akcijos diena! Prenumerata vos nuo 0,49 Eur/mėn.
Išbandyti

„Forto“ restoranai šiemet ketina atsinaujinti

„Forto“ prekės ženklo restoranus valdanti „Restoranų grupė Fortas“ šiemet ketina atnaujinti savo valdomų dalies restoranų stilių, interjerą ir meniu, o į plėtrą nebus koncentruojamasi, rašo „Verslo žinios“.
Šakutė ir peilis
Šakutė ir peilis / „Shutterstock“ nuotr.
Temos: 1 „Fortas“

„Atsinaujinimas bus kompleksinis: prekių ženklų, stiliaus, interjero, meniu (...) Vartojimas auga, žmonės daugiau lankosi viešojo maitinimo įstaigose, daugiau išleidžia, ieško naujienų, perka išsinešti, gausėja valgančiųjų restorane dienos pietūs, stiprėja pusryčių segmentas – vis daugiau žmonių restorane ir pusryčiauja“, – tvirtino įmonės rinkodaros vadovas Kęstutis Markevičius.

Anot jo, šiemet nauji restoranai nebus atidaryti. Interjeras bus pakeistas trijuose „Forto“ restoranuose, tarp jų yra Vilniaus prekybos centruose „Panorama“ ir „Europa“ veikiantys „Fortai“. Interjero atnaujinimams bus skirta 0,6 mln. eurų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Televiziniai „Oskarai“ – išdalinti, o šiuos „Emmy“ laimėtojus galite pamatyti per TELIA PLAY
Progimnazijos direktorė D. Mažvylienė: darbas su ypatingais vaikais yra atradimai mums visiems
Reklama
Kodėl namui šildyti renkasi šilumos siurblį oras–vanduo: specialisto atsakymas