Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Fox“ pranešė jau pardavęs visą reklamai per NFL finalo transliaciją skirtą laiką

JAV transliuotojas „Fox“ pranešė jau pardavęs visą laiką, skirtą reklamai per Nacionalinės futbolo lygos (NFL) finalą, dar vadinamą „Supertaure“ (angl. Super Bowl), nors iki renginio pradžios dar liko daugiau nei du mėnesiai.
Justino Timberlake'o šou per „Super Bowl“
Justino Timberlake'o šou per „Super Bowl“ / AFP/„Scanpix“ nuotr.

Trisdešimties sekundžių reklaminio filmuko kaina per finalo rungtynių transliaciją šiais metais buvo rekordinė ir siekė 5,6 mln. JAV dolerių, nors bendrovės, įsigijusios kelis reklamos laikus, gavo nuolaidų.

Praėjusiais metais tokios trukmės reklama kainavo 5,3 mln. JAV dolerių.

Pastaruosius kelerius metus reklamos laikų pirkimo tempai lėtėjo.

Pavyzdžiui, transliuotojas CBS, pernai transliavęs Nacionalinės futbolo lygos finalą, visą reklamos laiką pardavė likus vos kelioms valandoms iki renginio.

Šiais metais NFL finalas vyks vasario 2 dieną Majamyje.

„Fox“ pažymėjo sulaukęs didelio susidomėjimo iš technologijų ir automobilių gamintojų, taip pat gėrimų bendrovių, rašo verslo leidinys „The Wall Street Journal“, cituodamas „Fox Sports“ vykdomąjį viceprezidentą Sethą Winterį.

Pasak bendrovės atstovo, transliacijos metu taip pat bus galima išvysti ir srautinių transliacijų paslaugų teikėjų reklamos.

Kiekvienas reklamos laikas buvo parduotas už daugiau nei 5 mln. JAV dolerių.

Išimtis buvo padaryta tik vienai įmonei, kuri sumokėjo mažiau, nes ilgą laiką įsigydavo kelis reklamos laikus iš karto, paaiškino S. Winteris.

„Bloomberg“ apskaičiavo, kad bendra reklamos per finalo transliaciją pardavimų suma viršijo 400 mln. JAV dolerių.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?