Vokietijos bendrovė planuoja atsisakyti nuo 3 000 iki 4 000 darbo vietų. Iš viso „Fraport“ grupės įmonės turi 22 000 darbuotojų.
Balandžio–birželio mėnesiais keleivių srautai judriausiame Vokietijos Frankfurto oro uoste, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu prieš metus, krito 94,4 procentais.
„Fraport“ grupės oro uostuose visame pasaulyje, tarp kurių yra ir Delio Indiros Gandi oro uostas bei Sankt Peterburgo Pulkovo oro uostas, „keleivių srautai antrąjį ketvirtį beveik sustojo“, teigė bendrovė.
Tik Peru Limos oro uostas įnešė teigiamą indėlį į grupės finansinę veiklą.
„Ekonominis pandemijos poveikis bus jaučiamas gerokai po einamųjų metų ir visam laikui pakeis mūsų pramonę“, – teigė „Fraport“ vadovas Stefanas Schulte.
„Todėl mes deriname savo planus su naująją realybe ir tikimės grįžti į vėžias 2022–2023 metais. Nuo šios naujos pradžios vėl tikimės vidutinio ilgalaikio augimo“, – pridūrė jis.
Manoma, kad net 2022–23 metais keleivių skaičius Frankfurto oro uoste bus 15–20 proc. mažesnis nei 2019 metais, pranešė bendrovė.
„Berenberg Bank“ analitikų teigimu, keleivių skaičiaus atsigavimas trečiojo ketvirčio pradžioje buvo „slegiančiai lėtas“.
„Tikėjomės silpnų rezultatų, atsižvelgiant į „Fraport“ įtaką verslo ir tarpžemyninių keleivių srautams, tačiau realybė vis tiek gali nuvilti“, – kalbėjo analitikai.
„Fraport“ pajamos sumažėjo 48,9 proc., palyginti su tuo pačiu 2019 metų laikotarpiu, iki 910,6 mln. eurų.
Bendrovės grynasis nuostolis siekė 231,4 mln. eurų, palyginti su 164,9 mln. eurų pelnu per tą patį praėjusių metų laikotarpį.
Visgi optimizmo sukelia tai, kad bendrovė tęsia Frankfurto oro uosto plėtrą ir stato trečią terminalą.
„Tikime, kad žmonės ir toliau norės keliauti ir tyrinėti pasaulį. Esame įsitikinę, kad ateityje aviacija atgims kaip auganti rinka“, – teigė S.Schulte.