„Fresh Market“ tikslas – patekti į prekybos tinklų penketuką

Naujas „Fresh Market“ parduotuves šiemet rinkai pristatę verslininkai iki kitų metų pabaigos numatė išplėsti tinklą iki 40-50 parduotuvių ir patekti į didžiausių šalies prekybininkų penketuką, rašo „Verslo žinios“
Pirkėjai
Pirkėjai / 123RF iliustr.

„Rinkos pyragas jau susiformavęs, tačiau rinka nestovi vietoje, viskas keičiasi. Ir daugiau praranda tie, kurie jau turi to pyrago, nes naujas žaidėjas atsiriekia tam tikrą dalį nuo jų“, – sakė bendrovės „Fresh Market“ direktorius Saulius Urbonas.

Šiuo metu „Fresh Market“ tinklą Lietuvoje sudaro 7 maisto prekių parduotuvės. Praėjusią savaitę naujausia duris atvėrė Alytuje, artimiausiu metu naujų parduotuvių atidaryti numatyta Vilniuje, Kaune, Panevėžyje. Iki šių metų pabaigos planuojama tinką išplėsti iki 15-20 parduotuvių, o baigiantis kitiems metams tinklą turi sudaryti iki 40-50 parduotuvių.

Numatoma, pirmojo etapo investicijos į prekybos tinklo plėtrą sieks apie 10 mln. eurų (34,5 mln. litų). Tinklą valdo didmeninės prekybos bendrovė „Ipsun“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų