Nors yra rimtų kliūčių sudaryti sandorį, M.Manley leidiniui pareiškė, jog FCA „tebebūtų įdomu sužinoti“ Prancūzijos konkurentės „reakciją“. Jis pridūrė, jog automobilių gamintojų susijungimas užtikrintų „didelę sinergiją“.
„Pramoninė [tokio sandorio] logika ... niekur nedingo, – pareiškė FCA vadovas, kurį cituoja „The Financial Times“. – Jeigu aplinkybės pasikeis, galbūt svajonės susijungs ir gali daug kas įvykti.“
Šių metų pradžioje FCA ir „Renault“ kelis mėnesius derėjosi dėl galimo susijungimo.
Gegužės mėnesį FCA pateikė „Renault“ pasiūlymą dėl vadinamojo lygiųjų susijungimo, kurį įgyvendinus abiejų bendrovių akcininkai valdytų po 50 proc. susijungusiosios įmonės akcijų.
Tačiau praėjus vos dešimčiai dienų, bendrovės paskelbė, jog susijungimo idėjos atsisakoma.
FCA savo ruožtu pareiškė, jog Prancūzijoje „nėra politinių sąlygų“, kurios leistų sėkmingai įgyvendinti sandorį.
Prie derybų žlugimo prisidėjo ir nesutarimai tarp vienam automobilių gamybos aljansui priklausančių „Renault“ ir „Nissan“, kurie dar padidėjo, kai 2018 metų pabaigoje Japonijoje buvo sulaikytas buvęs šių dviejų bendrovių vadovas Carlosas Ghosnas.
Siekdami išgelbėti aljansą, „Renault“ ir „Nissan“ vadovai pradėjo derybas dėl galimo Prancūzijos automobilių gamintojai priklausančio Japonijos bendrovės akcijų paketo sumažinimo.
„Nissan“ gerokai lenkia „Renault“ pagal gaminamų automobilių skaičių, tačiau valdo tik 15 proc. Prancūzijos bendrovės akcijų be balso teisių. Tuo tarpu „Renault“ priklauso 43,4 proc. „Nissan“ akcijų paketas.
JAV verslo dienraštis „The Wall Street Journal, remdamasis informuotais šaltiniais, rašo, jog „Nissan“ nori, kad „Renault“ valdomas akcijų paketas būtų sumažintas iki 20–25 proc., o Prancūzijos automobilių gamintoja tikisi išsaugoti 30–35 proc. „Nissan“ akcijų.