Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

FT: įmonės skuba leisti obligacijas, artėjant JAV prezidento rinkimams

Įmonės aktyviai leidžia obligacijas JAV doleriais, pasinaudodamos mažomis skolinimosi išlaidomis, nors bankai įspėja apie galimą finansų rinkų destabilizavimą JAV prezidento rinkimų išvakarėse, rašo „The Financial Times“ (FT).
JAV
JAV / 123RF.com nuotr.

Įmonių obligacijų leidimo apimtys rugpjūtį pasiekė rekordinius šiam mėnesiui 210 mlrd. JAV dolerių, o rugsėjį aktyvumas rinkoje ir toliau išlieka didelis.

Prezidento rinkimai, įvyksiantys 2020 metų lapkričio 3 dieną, „yra akivaizdus rizikos veiksnys“, – pažymėjo „Goldman Sachs“ analitikas Johnas Fine‘as.

Analitiko teigimu, „puikiu argumentu emitentams“ neatidėlioti lėšų pritraukimo yra šiuo metu vyraujanti itin palanki aplinka obligacijų platinimui, prognozuojant, kad lapkritį rinkos nepastovumas smarkiai išaugs.

Ekspertai baiminasi, kad JAV prezidento rinkimuose demokratų ir respublikonų kandidatų rezultatai bus labai artimi, o tai gali sukelti užsitęsusius ginčus ir destabilizuoti finansų rinkas.

Išplatintų įmonių obligacijų, įskaitant tokių bendrovių kaip „Nestle“, „General Motors“ ir „Yum Brands“, vertė šią savaitę pasiekė 46 mlrd. JAV dolerių.

Rugpjūtį bendra suma buvo 60 mlrd. JAV dolerių didesnė nei ankstesnių metų rugpjūčio rekordas.

Investuotojai nuo kovo pabaigos aktyviai investuoja į JAV doleriais išleistas įmonių obligacijas, kai JAV Federalinio rezervo sistema (FRS) paskelbė pradėsianti pirkti įmonių obligacijas.

Tai prisidėjo prie investicinių bankų pajamų augimo: per pirmąjį 2020 metų pusmetį jų pajamos šoktelėjo 32 proc. iki 101,6 mlrd. JAV dolerių, o tai yra daugiausia nuo 2012 metų pirmojo pusmečio, rodo „Coalition“ duomenys.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos